• 5

On je predstavio čuturom srpskog Gegulu u Dubaiju: "Naš seljak radi, ali ovo je danas moćna Srbija"

"Srpski seljak radi, proizvodi, ali je i akedemski građanin", navodi on i dodaje da rakija ovde ne može lako da prođe

  • 5
Milan Jovičić, rakija, expo Foto: Telegraf.rs

Dolazak naših privrednika i poljoprivrednika u Dubaiji povodom izložbe Expo, više je od opipavanja tržišta. Osim prilike da ih bliže upoznaju stanovnici Bliskog Istoka, naše kompanije nalaze mogućnost i da sklope poslove za drugim međunarodnim institucijama.

Kako kaže sagovornik Telegraf Biznisa, od nekada nejake Srbije, danas se svetu predstavlja jedna moderna, ekonomski napredna zemlja.

Upravo je on bio u nesvakidašnjem performansu. Nosio je čuturu, i pričao o svojim proizvodima. Zatekli smo ga u trenutku kada su se drugi interesovali šta on to pravi, i već se stvorila gužva.

"Dolazim ovde kao predstavnik proizvođača rakije, želeo sam da se predstavim na jedan autentičan način srpskog seljaka, istoriju - Gegulu, znamo svi ko je on. Čovek koji je na svojim plećima izneo nejaku Srbiju. Simbolično, danas je Srbija na Expo predstavljena kao jaka, moćna, moćna, ekonomska razvijena zemja", kaže za naš portal Milan Jovičić iz Kraljeva.

Njegova druga kompanija radi i prodaju voća i povrća. Kako navodi, otkupljuje dunju od domaćih proizvođača, dok svoju šljivovicu pravi iz sopstvenih zasada.

"Srpski seljak radi, proizvodi, ali je i akedemski građanin", navodi on i dodaje da rakija ovde ne može lako da prođe, ali da postoje načini.

"Ranije sam radio promociju rakije po društveim mrežama, i mi imamo rakiju po halal sistemu, odnosno imamo sertifikate. Donosimo piće iz našeg voćarskog kraja, naše Kalifornije", navodi on.

Dodatno, ta rakija je zaštićena robna marka najkvalitetnije rakije, a pridržavaju se najstrožih kriterijuma u proizvodnji. Sa "Gegulom", prepoznativljivi su od Srbije do Rusije.

Naš sagovorni kaže da je put do uspeha trnovit, kao i da mora da se uvažava reč stručnjaka-tehnologa, prati nauka i poštuju strogi kriterijumi u proizvodnji, stalno osluškuje tržište kao i da u tom poslu nema improvizacije.

Baš toga se pridržavaju i ostali članovi delegacije.

Fokus više od 270 privrednika iz oko 140 kompanija koji su bili na Osmoj tematskoj nedelji "Poljoprivreda i prehrana" bio je na inovacijama u poljoprivredi, povezivanju sa ino partnerima, upoznavanju iskustava i trendova u poljoprivrednoj proizvodnji i preradi hrane, rekao je Aleksandar Bogunović, sekretar Udruženja za biljnu proizvodnju i prehrambenu industriju Privredne komore Srbije.

Agenda za privrednike iz Srbije, od kojih je najveći broj iz oblasti prerade voća i povrća, konditorske industrije, proizvodnje vina i primarne poljoprivredne proizvodnje, obuhvatala je poslovne susrete sa privrednicima Slovenije, Poljske, Malte, Libana, Litvanije, Meksika, Australije, Malezije, Egipta, kao i mnogih drugih država, učesnica Expo-a.

Poseban događaj bio je predstavljanje naših vinarija i destilerija predstavnicima distributerskih lanaca koji zastupaju tržište čitavog Bliskog istoka, a ne samo Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Među kompanijama iz Srbije su i Delta agrar, Yuhor, Dijamant, Jaffa, Vino Župa, PIK Bečej, Vital, Štraus adriatik, Eliksir grup, Medela i mnoge druge. Privredna delegacija Srbije posetila je i Gulfud sajam prehrambene industrije koji se takođe u ovom održava u Dubaiju.

Pojedini naši privrednici planiraju i otvaranje fabrike u UAE

Privrednik Branislav Bogojević, suvlasnik kompanije Dobra priča, predstavio je najbolje srpske rakije na izložbi u Dubajiu, kako kaže, jer želi da ih ponudi celom svetu.

Vlasnik i menadžer kompanije Hoff Milutin Pantić kaže da predstavlja na izložbi inovativne prizvode od aronije još od oktobra kada je izložba počela.

dubai - Vesnine fotke Foto: Telegraf.rs

On je naveo da se takva roba ne prodaje preko interneta već jedino u direktnom kontaktu sa kupcima.

Jelena Popović Bujić, vlasnica kompanje Iceberg Salat Centar, rekla je da se ta firma bavi pakovanjem i preradom salate i drugog povraća, kao i distribucijom, kao i da su u Besnom Foku proširili kapacitete na 47 hektara kako bi povećali izvoz za Rusiju.

Dodaje da žele posebno da povećaju izvoz rukole, spanaća i salata na tržište Bliskog istoka, ali i da bi voleli da otvore u UAE fabriku i tu da prerađuju povrće i ponude tom tržištu zdravu hranu.

Video: Počela proslava praznika u Dubaiju: Podignuta zastava Srbije za Dan državnosti

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Milan

    17. februar 2022 | 17:55

    Glavni izvozni proizvod su nam mlade atraktivne devojke.

  • Soklen

    17. februar 2022 | 14:26

    U kom svetu? Koliko moćna? Koga vi lazete zajedno sa onim sto predstavlja PKS u Dubai-u? Covek folirant klasican.

  • Riki

    17. februar 2022 | 14:23

    Da si imao modernu flasu, etiketu i primamljiviji reklamni prostor bio bi interesantniji za strance...ovako se ti setaj sa tom cuturom.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>