• 5
 ≫ 

Reklama za rakiju koja je uzburkala javnost u Srbiji: Ovo je njihov odgovor

 ≫ 

Netrpeljivost, diskriminacija i nasilje apsolutno nisu kategorije u kojima je moguće pronaći i jednu promotivnu poruku brenda “Šamar”, ističe proizvođač

  • 5

Proizvođač alkoholnog pića "Šamar rakija" izazvao je burne reakcije na društvenim mrežama, ali i negodovanje zbog reklame u kojoj je uz fotografiju žene koja nanosi karmin napisano da "večeras ruž sa usana skida samo Šamar".

Kako je zajednički zaključak da reklama diskriminiše položaj žena, odnosno da poziva na nasilje, proverili smo u kompaniji kakav je bio cilj kompanje.

Ciljna grupa kojoj je bila namenjena objava na društvenim mrežama, a koja je izazvala negativne reakcije javnosti, jesu nezavisne, osvešćene, samostalne žene, koje uživaju u životu i provodu, naveli su iz kompanije u odgovoru za Telegraf Biznis.

"Poruka je usmerena na promociju ženske nezavisnosti i borbu protiv tradicionalno podređenog položaja žene i u noćnim izlascima. Poruka ni u jednom trenutku i ni na koji način nije komunicirala nasilje nad ženama. Ipak, izvinjavamo se (delu) javnosti, pre svega ženskoj populaciji na koju je reklama bila usmerena, zbog nedovoljno jasno kreiranog teksta objave, koji je doveo do nerazumevanja poruke", naveli su oni.

Stvarajući brend “Šamar” rakije, cilj je bio da unesu promenu i alkoholno piće duboko utemeljeno u tradiciji naroda Balkana, pozicioniramo među savremenim potrošačima, na netradicionalnim mestima konzumacije, kroz moderan način posluživanja, objašnajvaju.

"Svoje napore, međutim, nismo usmerili samo na prodaju i profit, već se svakodnevno trudimo da istrajemo u borbi protiv prekomerne upotrebe alkohola, kao članovi Grupe za promociju odgovorne konzumacije alkohola (www.konzumirajteodgovorno.rs). Društvena odgovornost i osvešćenost kompanije Prime spirits, proizvođača “Šamar” rakije, ogleda se u aktivnoj promociji emancipacije i nezavisnosti žena, osnaživanju njihove samostalnosti i samosvesnosti", kažu dalje.

Netrpeljivost, diskriminacija i nasilje apsolutno nisu kategorije u kojima je moguće pronaći i jednu promotivnu poruku brenda “Šamar”, ističe proizvođač.

"Cilj nam je da svakom marketinškom porukom ukažemo na to da konzumacija alkohola treba da bude pokretač dobrog raspoloženja, usmerena na uživanje, ali sa merom i uvek visokom svešću o odgovornosti koju sobom nosi", zaključuje se u odogovoru za naš portal.

Video: Recept za uspeh destilerije u šumadijskom selu - rakija sa ukusom zlata

(V.B.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 21. oktobar 2022 | 12:05

    Javnost je shvatila taman kako je receno. U jeku nasilja nad zenama, koje neretko zavrsava u ubstvom, neko se nadje pametan da napravi reklamu - RUZ SA USANA SKIDA SAMO SAMAR. Zasto rakiju ne nazvase POLJUBAC? Ime je taman takvo kakvu posledicu izaziva kod vecine onih koji je konzumiraju. Nasilje i samar. Ma bravo!

  • Luka

    21. oktobar 2022 | 11:48

    Ovakve napirlitane ne piju rakiju.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>