I počelo je: Prvo su kupili najveću GMO kompaniju, sada traže nešto što nije meso
Nakon što je prešao na tržište GMO useva preuzimanjem Monsanta, Bajer sada merka ono što se zove imitacija mesa
Nemački proizvođač lekova Bajer pažljivo posmatra tržište "mesa" koje se zasniva na biljnom poreklu i koje beleži sve veću potražnju poslednjih godina.
Kompanija kaže da bi potencijalno mogla da uđe na tržište kao dobavljač alternativnih izvora proteina.
Prema Bob Rejteru, šefu kompanije za istraživanje i razvoj Bajerovog odeljenja za nauku o ratarstvu, takve kompanije sa biljkama "nabavljaju različite vrste semena i to bi takođe moglo da nam stvori priliku, kao kompaniji koja je lider u tome“.
Kako je rekao, za proizvodnju su neophodni neki efikasni izvori aminokiselina i ugljenih hidrata. Tu mi mogla da nastupe semena.
- Možda ćemo testirati grašak da bismo stigli do 10 odsto alternativnog tržišta mesa - rekao je Rejter.
Kompanije koje se bave proizvodnjom mesa masovno ulažu na trend mesnih alternativa, prodaje kobasica, hamburgera i imitacije mlevenog goveđeg mesa u velikoj meri od graška proteina ili soje.
Prema analitičarima iz istraživačke grupe Mintel, skoro 40 odsto potrošača pokušava da doda više biljnih proteina svojoj ishrani.
Najveća svetska kompanija za seme i pesticide po prodaji, Bajer je oštro kritikovan zbog ulaska na tržište genetski modifikovane hrane, nakon što je kupio američki agrohemijski gigant Monsanto.
Baier se suočava sa tužbom zbog Monsantovog Roundup sredstva za uništavanje korova.
VIDEO: Zbog čega će skraćenica GMO uskoro biti najvažnija u Srbiji?
(Telegraf Biznis)