Nectar proglašen za najbolji korporativni brend u Srbiji

Nectar je ove godine dvostruki dobitnik tradicionaolnog priznanja “Najbolje iz Srbije” Privredne komore Srbije i to u dve kategorije

Foto: Mina Tadić

Nectar je proglašen za najbolji korporativni brend u Srbiji dok je Life Ariljska malina osvojila prestižno priznanje za najbolji brend sa geografskim poreklom.

“Najbolje iz Srbije’’ dolazi u godini u kojoj smo posebnu pažnju kao domaća kompanija, posvetili promociji i razvoju srpske kvalitetne hrane i društveno odgovornom i održivom poslovanju. Nije nam svejedno kakvo okruženje stvaramo. Zato posebnu pažnju posvećujemo razvoju organske proizvodnje, otvaranjem najveće organske plantaže u Srbiji, stvaranju dodate vrednosti za srpsku ekonomiju i pozitivne diferencijacije na globalnom tržištu kroz zaštitu geografskog porekla Ariljske maline i Oblačinske višnje, ali i društveno odgovornom i održivom poslovanju kroz osnivanje naše Nije svejedno Fondacije. Cilj nam je da zajedničkim naporima doprinesemo  boljem društvu za nas i našu decu. Ponosni smo i zahvalni smo što to šira zajednica i naši potrošači i partneri prepoznaju - istakla je Mina Tadić, direktorka korporativnih komununikacija Nectar grupe, prilikom preuzimanja nagrada.

Privredna komora Srbije, u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije ove godine po četrnaesti put birala je, uz pomoć potrošača, stručnjaka i poslovnih partnera, najuspešnije robne i korporativne brendove na domaćem tržištu, ali i najbolje, manifestacije, organske proizvode, startap preduzeća i turističke smeštaje.  Priznanje “Najbolje iz Srbije“, koje je od 2004. godine ponelo 336 dobitnika u glavnim kategorijama, koriste se kao merilo uspeha, reputacije i tržišne prepoznatljivosti.

(Telegraf.rs/PR)