"Naš moto je da pivo spaja ljude, a oni se sada ne druže, ne izlaze iz kuće. Očajni smo"
Multinacionalna kompanija "AB InBev" nije među onima koje profitiraju za vreme korona virusa. Ovom gigantu je zbog toga zarada manja za 170 miliona dolara
Najveći proizvođač piva na svetu, "AB InBev", istakao je da su izgubili 170 miliona dolara profita tokom prva dva meseca 2020. godine, zbog globalnog širenja korona virusa.
Iz ove kompanije, u čijem vlasništvu su BUD, ABI, Stella Artois i Corona, kažu da gubitak ukupnog profita iznosi 285 miliona dolara.
Oni su uporedili zaradu u poslednjem kvartalu, zaključno sa 31. decembrom 2019. i ona je iznosila 114 miliona, mnogo manje u odnosu na 456 miliona dolara, koje su zaradili u poslednjem kvartalu 2018.
Predviđaju da će zarada u prvom kvartalu opasti za 10 odsto, i navode da je prošla godina bila razočaravajuća. Bonus koji uživa izvršni direktor kompanije, Karlos Brito, moraće da bude "isečen".
S obzirom na to da je njihova mantra da pivo spaja ljude, korona virus im je "pomrsio konce", jer ljudi širom Kine ne izlaze iz kuća i ne druže se. Isporuke piva u ovu zemlju su znatno usporile.
Polovina "AB InBev" pivnica u Kini, od ukupno 33, međutim, ponovo radi. Dobili su dozvoli od vlade. Brito kaže da bodri svoje zaposlene, jer je prirodno da u biznisu stvari ponekad ne idu uzlaznom putanjom.
(Telegraf Biznis)