Kompanija, koja pravi korona pivo, na udaru novog virusa: Najgori kvartal u poslednjih 10 godina

U poslednjih dva meseca kompanija, koja inače okuplja nekoliko poznatih svetskih pivskih brendova, izgubila je 170 miliona dolara u Kini

Foto: Pixabay

Kompanija u čijem je vlasništvu brend "korona" pivo prolazi kroz najteži kvartal u poslednjih 10 godina, upravo u periodu kada se svet suočava sa strahom od širenja korona virusa.

U poslednjih dva meseca kompanija, koja inače okuplja nekoliko poznatih svetskih pivskih brendova, izgubila je 170 miliona dolara u Kini, iako su, zbog proslave Kineske nove godine očekivali bolju prodaju.

Kompanija se suočava sa prognozom jednog od najbržih padova kvartalne dobiti.

Veruju da je do toga došlo zbog toga što brojni Kinezi od pojave ovog virusa ne provode mnogo vremena na javnim mestima - mnogi restorani, barovi i klubovi su zatvoreni.

- Naš posao vezan je za izlaske ljudi u restorane, noćni život, izlaske s prijateljima, čini se da će se situacija vratiti u uobičajene tokove i spremamo se za rast kada se stvari vrate u normalu - kazao je direktor kompanije Karlos Brito za CNBC, i dodao da je poslovanje prošle godine bilo ispod očekivanog i da svakako nisu zadovoljni ovakvim rezultatima.

(Telegraf.rs)