Nemački gigant značajno uznapredovao na svim tržištima, pa i kod nas. Šire se i na Bliski Istok
Štada grupa, u okviru koje posluje i vršački Hemofarm, ostvarila je prošle godine dvocifreni rast prodaje od 12 odsto
Štada grupa, u okviru koje posluje i vršački Hemofarm, ostvarila je prošle godine rast prodaje od 12 odsto, u iznosu od 2,61 milijardu evra.
Ovakvom rezultatu je doprineo rast prodaje generičkih proizvoda od 11 odsto i rast prodaje brendiranih proizvoda od 13 odsto. Takođe je zabeležen snažan organski rast prodaje za osam procenata, saopštio je nemački farmaceutski gigant.
Štada je prošle godine dodatno ojačala svoj lanac snabdevanja i uticala na ekonomičnost svog modela poslovanja, a rezultat ovih mera je korekcija profita pre kamate, poreza na dobit i amortizacije (EBITDA), čime je izvršeno poboljšanje za 24 odsto, na 625,5 miliona evra.
- Ovi izuzetni rezultati omogućuju nam da i dalje ulažemo ne samo u razvoj sopstvenih proizvoda, već i šire - u zajedničke projekte razvoja sa drugim kompanijama i u licenciranje proizvoda - naglasio je generalni direktor Štade, Peter Goldšmit.
Kada je reč o poslovnim rezultatima kompanije Hemofarm, članice Štada grupe, ona je u 2019. godini zadržala lidersku poziciju na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore i dodatno pojačala svoje proizvodne kapacitete.
Štada je tokom 2019. ostvarila znatan porast tržišnog udela na skoro svim svojim glavnim tržištima.
Dvocifreni napredak u prodaji zabeležen je u Nemačkoj, Italiji, Španiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, a nastavili su da ulažu i u tržišta u nastajanju, naročito na Bliskom Istoku, u Vijetnamu i na Filipinima.
(Telegraf Biznis/Tanjug)