Kad kompanija oduševi zaposlene!
Generalni direktor BIG grupe na internacionalnom nivou Hay Galis obratio se svim zaposlenima u kompaniji BIG i obećao, ne samo da neće biti otpuštanja ljudi, nego da će svim zaposlenima plate ostati iste. Osim toga BIG je obavestio i sve zakupce da neće plaćati zakupnine dokle god traje obustava rada shopping centara
Ovaj gest je naišao na ogromno poštovanje i zahvalnost zaposlenih, a jedna od njih direktorka marketinga kompanije Milena Stojović koja već 10 godina radi za BIG napisala je pismo koje je objavila na Linkedin-u u koje prenosimo u celosti.
MOJE PISMO POSLODAVCU
U januaru 2020. započela je deseta godina mog rada u kompaniji BIG.
Kao jedan od prvih zaposlenih u BIG CEE Srbija imala sam sreću i zadovoljstvo da svedočim jednom od najsvetlijih primera leadership-a za koje znam, oličenih u aktivnostima generalnog direktora Roberta Yahava, ali i kompletnog upravog odbora kompanije.
Iako mi je od prvog momenta bilo jasno da je BIG kompanija koja ispunjava najviše standarde kada je u pitanju odnos poslodavca prema zaposlenima, u to sam se uveravala čitavu deceniju. A danas se desilo nešto što sam doživela kao apsolutnu krunu svog pozitivnog iskustva u radu sa BIGom i za BIG.
Za mene, to je dokaz da BIG misija da brine o ljudima - sa kojima radi, sa svojim zaposlenima, partnerima - jeste iskrena vrednost koju kompanija neguje u svim okolnostima, posebno nepovoljnim i to je sada u vreme pandemije i opšte neizvesnosti i potvrdila.
Ukratko, danas, u petak 3.aprila 2020. zaposlenima u BIG CEE Srbija obratio se Hay Galis, generalni direktor BIG Grupe na internacionalnom nivou, sa jednom jednostavnom i ohrabrujućom porukom:
- Svi zaposleni treba da se osećaju potpuno bezbedno! PLATE ZAPOSLENIH NEĆE BITI MENJANE BEZ OBZIRA NA DUŽINU TRAJANJA VANREDNOG STANJA U ZEMLJI;
Svaki zaposleni kome je potrebna dodatna pomoć i podrška MOŽE DA SE OBRATI KOMPANIJI I DOBIĆE JE.
- Isti nivo podrške kompanija BIG će pružiti i svim zakupcima naših tržnih centara, a koji su već obavešteni da će biti oslobodjeni svih troškova zakupa u periodu dok tržni centri ne rade.
Hay je jos rekao da ce sve ove mere biće veliki trošak za kompaniju, ali BIG na ovaj način investira u dugoročne odnose sa svojim zaposlenima i poslovnim partnerima.
Suvišno je objašnjavati dragocenost ovakvog pristupa jednog poslodavca za zaposlene, posebno uzimajuci u obzir da je u pitanju odnos strane kompanije prema srpskim državljanima.
Na kraju, želim da naglasim da u dosadašnjoj karijeri nikada nisam izlazila na društvene mreže sa objavama poslovne niti privatne prirode.
Pismo koje večeras pišem je rezultat najiskrenije zahvalnosti koju sam osetila i koja je izazvala potrebu da iskoračim iz uobičajnog ponašanja kako bih se javno zahvalila kompaniji za koju radim i nikako nije pokušaj lične ili kompanijske promocije.
Dragi moji prijatelji, kolege, direktori, u svoje i ime svih zaposlenih u BIG-u,
Hvala & Shalom.
(Telegraf.rs/PR)