Dok putnički vozovi čekaju svoj red, teretni prolaze bez problema: Ispunjavaju sve zahteve privrede

Smanjenje obima prevoza se najviše oseća u tranzitu, što je posledica krizne situacije, kako u Kini, tako i u Evropi

Smanjenje obima prevoza se najviše oseća u tranzitu / Foto: Wikimedia.org

Železnički prevoz putnika je potpuno obustavljen, a teretni se odvija bez problema, ali sa redukovanim brojem ljudi, rečeno je Tanjugu iz železničkih preduzeća Srbija voz i Srbija kargo.

Iako putnički vozovi ne idu, oni se redovno održavaju i dezinfikuju kako bi bili spremni za rad kada ponovo bude uspostavljen saobraćaj.

Iz Srbija kargo kažu da se teretni železnički saobraćaj bezbedno i neometano odvija, i da uspevaju da opsluže sve zahteve privrede. Prevozi se roba koja se i ranije prevozila, poput nafte i naftnih derivata, uglja za termoelektrane i široku potrošnju, zatim žitarice, ruda koksa, limovi, sumporna, fosforna kiselina, kontejnerski vozovi i drugo.

Smanjenje obima prevoza se najviše oseća u tranzitu, što je posledica krizne situacije, kako u Kini, tako i u Evropi. Srbija kargo ima 2.306 zaposlenih, od čega oko 1.900 radnika ima dozvolu za kretanje i u periodu kada to nije dozvoljeno, tako da je delatnost tog preduzeća pokrivena 24 časa.

Najveći broj zaposlenih je u izvršnim službama na terenu, a nešto manji broj su službe koje korporativno servisiraju teren. U ovom preduzeću navode da imaju veliku podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koje je svojim aktivnostima stvorilo sve neophodne uslove za realizaciju rada u uslovima vanredne situacije.

Video: Preko Savskog trga, na kojem je u toku rekonstrukcija, danas je prošao prvi tramvaj

(Telegraf Biznis/Tanjug)