Ako izdajete apartmane, ovo su 3 uslova na kojima vaši gosti insistiraju

Gazde će morati da prilagode svoje poslovanje zahtevima klijenata, kako bi "izvukli" sezonu, koja već dosta trpi zbog korone

Foto: Pixabay

Za naše komšije, odnosno Hrvatsku, ovo leto možda i nije izgubljeno. U poslednjih mesec dana, kako se stišava situacija s koronom, tako je i broj pretraživanja hrvatskih destinacija na platformi Airbnb.com porastao 115 odsto.

Gosti iz inostranstva, koji čine 85 odsto onih koji pretražuju smeštaj u Hrvatskoj, najviše su zainteresovani za Split, Zadar i Rovinj. Kako piše Poslovni dnevnik, uglavnom je fokus na letu, a u 57 odsto slučajeva - na odmoru dužem od 7 dana.

Ono što je značajno za gazde, odnosno one koji izdaju apartmane, jeste da gosti insistiraju na ova tri uslova: najpopularniji filteri prilikom pretraživanja su objekti s bazenom, oni koji primaju kućne ljubimce, i smeštaj s wi-fi vezom.

Dakle, ako želite da vaše poslovanje nastavi da se kreće uzlaznom putanjom, ovo su stvari na koje bi trebalo da obratite pažnju, čak i ako vam ranije nisu bile u planu.

Reč je o svežim podacima iz kancelarije Airbnb za Italiju i jugoistočnu Evropu, koje je Poslovnom dnevniku otkrio šef komunikacija Mauro Turcatti.

Takođe, putnici sada radije biraju bliske destinacije za putovanja, a na primer Amerikanci, više nisu naročito zainteresovani da napuštaju svoju zemlju, barem ove godine.

Podsetimo, oni su prethodnih sezona bili česti gosti na Jadranu, pa bi tako njihovo odsustvo moglo znatno da "osiromaši" hrvatski turizam.

Video: Niko nije srećan ali se mora: Na plažama u Grčkoj prve ležaljke ograđene pleksiglasom

(Telegraf Biznis)