Posle korone žele brzu zaradu: Evo koje turiste Tajlanđani očekuju ove godine, a koje ne

Tajland je navikao na kineske posetioce i bekpekere, ali...

Prirodne lepote Tajlanda / Foto: Shutterstock

Tajlandska strategija za oživljavanje turizma jeste da fokus usmeri na turiste koji mnogo troše, a traže privatnost i socijalnu distancu u doba virusa Covid-19, umesto da pokušava da privuče veliki broj posetilaca, kao što je to bio slučaj prethodnih godina.

Mnogo naših turista je u poslednjih nekoliko godina posetilo ovu egzotičnu zemlju, a među njima je bilo i onih koji nemaju dubok džep. To je zato što je najveći izazov bio skupiti novac za avionsku kartu, a ljubitelji putovanja ne štede kada je reč o vrhunskim doživljajima. Tajland, međutim, sada želi da "resetuje" turizam, zavistan od grupa Kineza i bekpekera.

Onda kada se granice zemlje ponovo otvore i dogovore se takozvani "putni baloni", marketinški napori biće usmereni prema bogatim pojedincima koji žele odmor sa minimalnim rizikom, rečeno je iz tajlandskog Ministarstva turizma i sporta.

Kako je najavljeno, Vlada će u početku dozvoliti mali broj dolazaka, na primer, moći će da dolaze rukovodioci nekih preduzeća i medicinski turisti. Osim toga, fokus je na određenim lokacijama, gde su luksuzna letovališta, kao što su ostrva Phuket, Samui, Phangan i Phi Phi.

Posetioci sa dubokim džepom ovde će uživati sve prednosti bezbednog i prijatnog letovanja, a moći će slobodno da putuju dok su na ostrvu i biće im dozvoljeno da obiđu druge destinacije na Tajlandu, tek nakon što prođe minimum 14 dana. Zemlja planira da animira ovaj tip turista u periodu od novembra do februara, kada se Evropljani i Amerikanci zažele toplijeg vremena.

Njihova filozofija je da će imati više koristi od jednog posetioca koji odsedne u luksuznom hotelu, nego od pet koji borave u "skromnom smeštaju" i ne troše mnogo. Osim toga, tako će postići i dobitnu kombinaciju kada je reč o poštovanju socijalne distance.

Video: Obraše se vinogradi gore s krova zgrade: Da li ekološka arhitektura postaje stvarnost?

(Telegraf Biznis)