Amerikanci prvi put ušli u Lidl, a njihove reakcije su neprocenjive
Milionima Evropljana koji godinama kupuju u ovom nemačkom lancu, slike koje dolaze iz SAD su i više nego zabavne...
SAD su konačno dobile Lidl prodavnicu, posle prvog neuspelog pokušaja ulaska na američko tržište, a njeni stanovnici su brže bolje pohrlili u kupovinu.
Naime, nemački trgovinski lanac je planirao da do leta 2018. otvori 100 svojih objekata, međutim, stvari su pošle po zlu, jer je viđen kao pretnja Volmartu, Krogeru i ostalim regionalnim prodavnicama.
Tviteraši sada, međutim, nisu propustili priliku da podele svoje mišljenje vezano za "veličanstveni ulazak", a TikTok video najbolje pokazuje reakcije Amerikanaca na niske cene i sveže pecivo.
Ovaj lanac trgovina je došao tamo baš u pravo vreme, ada je kriza zahvatila ogroman deo stanovništva. Video ima 700.000 pregleda na samoj aplikaciji i oko dva miliona na Tviteru, a Evropljani su se dobro zabavili gledajući ga.
Neki od komentara zblanutih američkih kupaca bili su: "Toliko mnogo zaista svežeg peciva i slatkiša!"; "Svake nedelje, oni nasumično daju popust za određene stvari". S obzirom na to da slike govore bolje od reči, u nastavku pogledajte kako je to izgledalo na društvenim mrežama.
Lidl je, inače, od 2017. godine počeo da ulazi na tamošnje tržište.
(Telegraf Biznis)