Manje kupujemo odeću i kola, ali nam je ovo prioritet. Gigant beleži čist rast i obrće milijarde

U fiskalnoj 2021. godini "P&G" očekuje rast prodaje od 1 do 3 odsto

Foto: Pixabay.com

Lična higijena i održavanje kuće, automobila i radnog prostora su nam i dalje veoma važni, pa se tako trend kupovine proizvoda u te svrhe - nastavlja uzlaznom putanjom.

O tome najbolje svedoče rezultati kompanije Procter & Gamble (P&G), koja beleži rast prodaje za 4 odsto u drugom kvartalu, odnosno u periodu od aprila do juna, što znači da nam one "martovske zalihe" nisu opstale.

Dok su sedeli kod kuće prethodnih meseci, potrošači su mahom kupovali prašak za veš Tide i sredstvo za čišćenje Mr. Clean.

Za slučaj da niste upoznati sa brendovima koji su pod okriljem ove gigantske grupe, evo najzvučnijih imena: Pampers, Ariel, Always, Braun, Gillette, Venus, Head & Shoulders, Pantene, Oral B, Old Spice, Olay, Safeguard itd.

Akcije P&G su porasle 2% u pretprodaji. Ovo je kompanija izvestila za kvartal završen 30. juna, u poređenju sa onim što je Volstrit očekivao: prilagođena zarada po akciji 1,16 dolara (očekivana 1,01 dolar); prihod - 17,7 milijardi dolara, u odnosu na prognoziranih 16,97 milijardi USD.

Grupa je prijavila fiskalni neto prihod u četvrtom tromesečju od 2,8 milijardi dolara ili 1,07 USD po akciji, što je značajan pomak u odnosu na gubitak od 5,2 milijarde dolara ili 2,12 dolara po akciji, iz 2019. Ovaj rast kompanija pre svega duguje tržištima S. Amerike i Kine.

U fiskalnoj 2021. godini kompanija očekuje rast prodaje od 1% do 3%, a organski rast prihoda od 2% do 4%. Predviđa rast zarade od 6% do 10%. Takođe navode da očekuju da isplate 8 milijardi dolara dividendi, kao i da otkupe sopstvene akcije.

Video: Vasić: Bankama rok tri dana da na internet stranicama postave ponudu za moratorijum

(Telegraf Biznis)