Dizniju više nije tako zabavno: Pandemija zatvorila tematske parkove, a oni kasu
Prihod im je pao 42 odsto, i sada se gubici mere milijardama
Kada je pandemija počela da hara svetom, bilo je jasno da će među najteže pogođenim biti industrija zabave. Diznijevi tematski parkovi, koji su vremenom postali simbol gužve i navale turista, prestali su sa radom, a to se značajno odrazilo na prihode kompanije.
Kako je saopšteno, neto prihod imperije Volt Dizni drastično je opao od marta do juna, i to ne samo zbog zatvaranja parkova, već i zbog odlaganja premijera filmova.
Za kvartal koji je završen 27. juna, kompanija je prijavila gubitak od 4,84 milijarde dolara, ili 2,61 dolar po akciji, u poređenju sa profitom od 79 centi u prethodnom kvartalu, prenosi AP.
Prihod je pao 42 odsto, na 11,78 milijardi dolara, dok su analitičari predviđali da će biti 12,39 milijardi USD. Dizni je otvorio neke svoje parkove, ali trebaće mu mnogo vremena da povrati profit. Najpre, zato što dosta parkova još uvek ne radi, a s druge strane, i oni koji rade - nisu mnogo posećeni.
Kompanija je navela da ih zatvaranje parkova košta 3,5 milijarde dolara po kvartalu.
(Telegraf Biznis)