Zoom još nije poražen: Iako je konkurencija postala ljuta, kompanija profitira direktno od ovoga
Prihodi američke tehnološke kompanije sa sedištem u San Hoseu (Kalifornija) uvećani su čak 355 odsto
Kada je sredinom marta pandemija kovid-19 "zarobila" milione ljudi u kuće, aplikacija za video sastanke - Zoom, isplivala je u prvi plan.
Ni sada, međutim, kada manje ljudi radi na daljinu nego u jeku krize, ova platforma ne gubi na popularnosti. Štaviše, Zoom beleži skok prihoda i skoro dupliranu dobit u drugom kvartalu, a taj trend se nastavlja.
Preciznije, prihodi kompanije su uvećani čak 355 odsto, na 663,5 miliona dolara tokom tri meseca zaključno sa 31. julom, što je nadmašilo očekivanja analitičara koji su predviđali 500,5 miliona USD, piše BBC.
Osim toga, dobit je porasla na 186 miliona dolara, kao i broj novih korisnika, gde je zabeležen skok od 458% u odnosu na isti period lani. Ovako dobri rezultati su se, svakako, odrazili i na akcije. One su juče dostigle rekordni nivo, zaključivši trgovanje na 325,10 američkih dolara.
Zoom je, inače, prethodno dao ocenu da će mu godišnji prihod biti između ,78 milijardi i 1,80 milijardi dolara, ipak, sada predviđa raspon od 2,37 milijardi do 2,39 milijardi USD, što je značajno uticalo na akcije. Ova kompanija ne zarađuje od onih koji uslugu koriste besplatno, već od velikih kompanija sa dobrim budžetima.
Kako dalje navodi britanski medij, Zoom kaže da se broj kompanija koje su u proteklih godinu dana generisale prihode iznad 100.000 američkih dolara, u periodu od aprila do juna udvostručio i "popeo" na 988.
Zoom je, inače, prošle godine imao prihode u visini od 622 miliona dolara, a trenutno ima više od 2.500 zaposlenih. Osnovao ga je Erik Juan pre 9 godina.
(Telegraf Biznis)