Kako su kokice opstale tokom krize i zatvaranja bioskopa? Tako što su svi gledali Netflix
Ova popularna grickalica beleži rast prodaje od čak 52 odsto
Samo zato što su bioskopi u nekim delovima sveta i dalje zatvoreni usled pandemije korona virusa, to ne znači da ljudi ne uživaju u svojoj omiljenoj bioskopskoj grickalici: kokicama.
Prema novom izveštaju vodećih dobavljača kokica u Sjedinjenim Državama, prodaja kokica "za kućne potrebe" je porasla sredinom marta, kada je uvedena karantinska mera.
- Tokom uzastopnih šest nedelja, počev od marta, prodaja naših kokica za mikrotalasnu rernu porasla je za 40 do 50 odsto - kaže Geri Smit, ispred firme "Jolly Time".
Dodaje da je prodaja kokičara koji se prodaje u prehrambenim objektima, u plastičnim teglama ili polietilenskim kesama, skočila za 70 do 80 odsto.
Razlog tome je, kako kaže, što se navike ljudi tokom gledanja filma nisu promenile. Oni su ostajali kod kuće uz Netflix, kao primarnu zabavu.
Tog stava je i Ešli Lind, direktorka u "Conagra brands", koja veruje da se rast prodaje može direktno povezati sa porodicama koje ostaju kod kuće i zajedno gledaju filmove.
Ona kaže, međutim, da je to ponašanje bilo sve učestalije i pre krize. Ljudi oduvek imaju potrebu da nešto grickaju kad su kod kuće: dok rade, gledaju filmove, telefoniraju, surfuju internetom, te da je korona samo podstakla taj rast dodatno.
Kompanije u čijem su vlasništvu brendovi koji proizvode kokice za mikrotalasnu rernu, zaradile su oko 922 miliona dolara, što je rast od oko 13% od maja 2019. do maja 2020. godine. Bend "Act II" beleži rast prodaje od 52% u odnosu na prošlu godinu, a brend "Orville Redenbacher" primećuje skok od 43 odsto.
(Telegraf Biznis)