Čuvene Timberland cipele više nikada neće biti iste: Kompanija menja ceo koncept
Nova vizija kompanije nije samo da pomogne prirodi
Kompanija Timberland, jedan od vodećih svetskih brendova u industriji obuće i odece, planira da njegovi proizvodi do 2030. godine imaju pozitivan uticaj na prirodu. Kompanija će, obećala je, prirodi vraćati više nego što od nje uzima. Firma, između ostalog, namerava da unapredi biodiverzitet, kvalitet vode i život farmera od kojih nabavlja sirovine.
Ovaj plan će biti ispunjen postizanjem dva cilja: da 100% proizvoda budu dizajnirani tako da ispunjavanju principe cirkularne ekonomije,da se 100% prirodnih materijala dobija iz regenerativne poljoprivrede.
Kroz cirkularni dizajn proizvoda Timberland namerava da smanji otpad na nulu, a da dobijanjem prirodnih materijala iz regenerativne poljoprivrede ostvari ne samo neutralan, već pozitivan uticaj na prirodu, navodi se u saopštenju kompanije.
Do 2030. cilj kompanije je da svi proizvodi – obuća, odeća i aksesoari – budu dizajnirani u skladu sa principima cirkularne ekonomije.
Tako će se proizvodi izrađivati od materijala koji bi inače otišli u otpad i biće dizajnirani da mogu da se recikliraju na kraju životnog veka.
Ove jeseni Timberland lansira svoju prvu kolekciju čizama izrađenih od regenerativne kože koja je proizvedena sa farmi u SAD.
Timberland, takođe, sarađuje sa farmerima koji su pioniri u regenerativnoj poljoprivredi na formiranju novih lanaca snabdevanja regenerativnom gumom, pamukom, vunom i šećernom trskom u cilju postizanja svojih ciljeva do 2030.
(Telegraf Biznis)