Poznati i uspešni preduzetnici i influenseri savetovali mlade

Veruj u dobre ideje, edukuj se, širi vidike i znanja, ali i mrežu kontakata, iskoristi mogućnosti koje se mladima pružaju u digitalnoj eri, samo su neke od poruka koje su poznati predavači, preduzetnici i influenseri preneli mladima u okviru prve regionalne online Coca-Cola podrška mladima konferencije koja je izazvala ogromno interesovanje, i na koju se prijavilo više od 2000 učesnika

Foto: Coca Cola

Ena Čubrilo, poznatija na Instagramu kao Ena Luna, istakla je da joj je posao influensera doneo mnogo dobrih stvari, putovanja i poznanstava, kao i mogućnost da isproba stvari koje uz regularni posao od 9-17h ne bi mogla. Naglasila je koliko je stalno učenje i sticanje novih iskustva važno i kroz sopstveni primer jer je i sama nedavno upisala kurs, a mladima poručila da veruju u sebe, budu dosledni i autentični: „Ljudi prepoznaju iskrenost i na to najbolje reaguju, zato budite ono što zaista jeste!“

Foto: Coca Cola

Učesnici su tokom konferencije mogli da čuju i kako je pokrenut brend Dechkotzar. Koliko je važno biti dosledan sebi, svojim idejama, verovati u njihov uspeh ali i podržati mlade koji tek započinju svoj biznis istakao je i Nikola Radojčić, jedan od osnivača ovog popularnog brenda:

- Kada smo napravili Dechkotzar bili smo jako mladi. To je bilo pre 19 godina. Do danas se mnogo toga promenilo, ali je suština ostala ista - imali smo ideju da napravimo dobru stvar. Da smo razmišljali o tome koliko teško može da bude, verovatno ništa ne bismo ni počeli. Nemoj da ostaneš na početnoj stanici, nikad ne znaš gde put može da te odvede! - izjavio je Nikola.

Održana regionalna konferencija deo je aktivnosti u okviru platforme Coca-Cola podrška mladima, kojom kompanija Coca-Cola HBC već četvrtu godinu za redom, osnažuje mlade u Srbiji i Crnoj Gori i poziva ih da pokrenu svoje karijere.

Foto: Coca Cola

Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija istakla je da nas je nova realnost, koju nismo mogli predvideti niti se za nju pripremiti, podsetila koliki je značaj neprekidnog učenja i usavršavanja za sve nas, a posebno za one koji traže posao:

- Za mene je znanje alat kojim se borimo protiv predrasuda i šablona. Važno je da imate otvoreni um, želju i volju da unapredite sebe - rekla je Nina i dodala:

- U okviru platforme Coca-Cola podrška mladima, mladi mogu i nadalje da unapređuju svoja znanja kroz module iz oblasti komunikacija, ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja i mnogih drugih oblasti.

Foto: Coca Cola

Kao predavač na konferenciji bila je i Lea Davogić, popularni di-džej, model i pijanistkinja koja je sa učesnicima podelila svoj razvojni put. Ona je pohvalila Coca-Cola podrška mladima platformu kao korisnu koja mladima pruža mogućnosti da šire znanja i unapređuju svoje veštine. Posavetovala je mlade da pre svega izaberu nešto što vole i u čemu su najbolji:

- Budite autentični, ne nečija kopija. Radite na sebi kao brendu, usavršavanje je siguran način da ostanete zanimljivi i relevantni. Uradite istraživanje ciljne grupe kako biste znali kako da im se obratite. Postavite sebi ciljeve za taj mesec, godinu, i pratite koliko ste postigli i napredovali, jer će vam to dati vetar u leđa za dalje! - naglasila je Lea i poželela sreću učesnicima u građenju karijere.

Svoja iskustva mladima su u okviru konferencije preneli i Andrijana Vešović, poznatija kao Zombijana Bones i Vladimir Vulić, konsultant u oblasti digitalne transformacije, inovacija i društvenih medija i suosnivač Digitalizuj.me.

Foto: Coca Cola

Zombijana je sa učesnicima podelila kako je nakon rada u firmama odlučila da postane freelancer i dala savete za one koji su na početku karijere.

- Početak je bio težak, svaki dan sam crtala nešto, aplicirala na konkurse i bila odbijena. Nisam odustala, desio se prvi osvojeni konkurs, potom još jedan, a veliki klijent došao je nakon nekoliko godina. Zato, ne budite strogi prema sebi, budite uporni i strpljivi, grabite svaku priliku i iskoristite prostor na internetu i za samopromociju i za učenje - poručuje ova uspješna dizajnerka, koja iza sebe ima oko 6.000 ilustracija.

Foto: Coca Cola

Govoreći kroz sopstveni primer o stalnom prilagođavanju realnosti, Vladimir Vulić poručio je mladima da nikad ne prestaju sa učenjem.

- Najbolja stvar koju treba da naučimo mlade je da treba da se menjaju i da budu spremni da naprave sopstveno zanimanje. Počnite nešto što ne bi postojalo da vas nije bilo – blog, kanal na YouTube, NVO, jer ćete na taj način steći znanje, iskustvo, vrednosti i mrežu za nastavak života - poručio je Vladimir, dodajući da je i svaki neuspeh sastavni deo uspeha.

Platforma Coca-Cola podrška mladima mesto je gde mladi kroz edukativne vebinare, inspirativne predavače a potom i mentorstva menadžera kompanije Coca-Cola HBC, mogu da se upoznaju sa primerima dobre prakse, dobiju smernice i praktična znanja, kako bi započeli sopstveni biznis ili gradili karijeru na tržištu rada. Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, do sada je edukovano i osnaženo oko 4 000 nezaposlenih mladih, a imajući u vidu različite aktivnosti koje su planirane u narednom periodu, taj broj će svakako rasti.

Više informacija o različitim modulima aktivnostima kroz koje Coca-Cola HBC Srbija pruža podršku mladima možete pogledati na https://coca-colapodrskamladima.com/

(Telegraf.rs/PR)