Još jedan modni gigant "seli" prodaju na internet?
Švedska kompanija H&M je objavila da zatvara 250 svojih radnji od ukupno 5.000, koliko ih je širom sveta
Polovinom jula smo pisali da vodeći komercijalni brendovi za odevanje, kao što su Zara, H&M i Stradivarijus, planiraju da se fokusiraju na onlajn prodaju, budući da je to tokom dugog karantina bila jedina opcija za šoping. Prema njihovim rečima, iako su izgubili milione, isplatilo se.
Ove marke tu vide budućnost, baš kao i Najki, koji je iznad očekivanja profitirao tokom korona krize. Švedski modni lanac, H&M, najavljivao je ranije da planira da zatvori 250 od 5.000 svojih radnji širom sveta, što je 5 odsto objekata, a sada je vreme da se ta ideja polako i realizuje.
Od naredne godine, zemlje na čitavoj planeti ostaju bez nekih fizičkih H&M trgovina, dok će primat biti dat onlajn šopingu, za kojim i dalje vlada interesovanje. Podsećamo, na vrhuncu pandemije, ova marka je bila primorana da stavi katanac na čak 80 odsto svojih lokala.
Kompanija je u trećem kvartalu zabeležila rast prodaje, ali je ona u septembru ponovo opala za pet odsto. Prema procenama lista "The Busineš & fashion", globalna industrija mode, odeće i cipela, zbog pandemije i krize imaće između 25 i 30 odsto gubitaka.
"Odlazi" ogromna suma budući da ova privredna grana, na svetskom nivou, godišnje zarađuje 2,5 triliona dolara, a više o tome čitajte OVDE.
(Telegraf Biznis)