Da nazdravi kraju ove godine, Mask lansirao "Teslaquilu" od 250 dolara, i to baš uoči izbora u SAD
Ovaj potez nije "slučajan". Amerikanci su masovno počeli da kupuju alkohol pred 3. novembar, a u martu se prodaja uvećala za čak 55 odsto, za vreme prvog karantina
Ono što je počelo kao šala, sada je stvarnost. Teslaquila, alkoholno piće iza kojeg stoji jedna od najvećih auto-kompanija, sada je dostupna za kupovinu, iako se o njoj govorilo još 2018, 1. aprila na Dan šale.
Šalu je pratila fotografija čelnika Tesle, Ilona Maska, koji se navodno onesvestio nad svojim vozilom, okružen bocama Teslakile, dok potpisuje zahtev za bankrot.
Ovo meksičko piće, koje brendira Tesla, napravljeno je od "planinskih i nizijskih agava iz održivog izvora", što bi možda moglo da opravda njegovu cenu, budući da jedna boca košta čak 250 dolara. Osim ukusa, tu je i jedinstveni dizajn ambalaže: flaša je u obliku munje, napravljena od ručno duvanog stakla.
Kupovina se za sada može obaviti samo u nekim državama SAD, a možete poručiti najviše dve flaše po jednoj porudžbini. Mask nije jedina poznata ličnost koja se bavi tekilom.
Iz nekog razloga, tradicionalno meksičko piće je privuklo i pažnju Džordža Klunija, pa je on postao suosnivač brenda "Casamigos". Ta kompanija sada navodno vredi milijardu dolara. Rajan Rejnolds je u avgustu ove godine prodao svoju kompaniju za proizvodnju džina "Aviation Gin", za 610 miliona dolara.
Da bi napravio Teslakilu, Mask se udružio sa divom "Nosotros Tequila", čiji se najtraženiji proizvod prodaje po ceni od 40 i 45 dolara. Ipak, novi "izum" Ilona Maska se, navodno, dosta razlikuje po kvalitetu, samim tim što se čuva u buretu od francuskog hrasta četiri meseca pre nego što se pakuje u flaše.
Kako pišu strani mediji, ovim lansiranjem Mask nazdravlja kraju turbulentne 2020, a mnogi misle da je sada pravo vreme za novo piće, jer dolaze zima, sedenje kod kuće, nove blokade, Nova godina. Teslakila može biti "savršen partner" u dugim noćima, pod uslovom da možete da je priuštite.
Ovih dana je inače primetno da Amerikanci masovno kupuju alkohol, picu, pa i marihuanu. Dakle, nije slučajno što je tekila brendirana od strane kompanije Tesla lansirana baš uoči izborne noći u SAD. Prodaja alkohola je u Britaniji porasla za 22 odsto u martu, kada je uveden prvi karantin, a u SAD za čak 55 procenata.
(Telegraf Biznis)