Ljudi javljaju da su videli ajkule koje rade sve što i ljudi: Istina je, ali će vam se dopasti

Neki tvrde da postoji nešto u izrazu ajkula što ih čini savršenim za demonstraciju raspoloženja

Foto: Twitter/@tiredezra

Plišana igračka ajkula koja je pre izvesnog vremena napravila pravu pometnju u Rusiji a i šire, opet se probila u najtraženije.

Neki tvrde da postoji nešto u izrazu ajkula što ih čini savršenim za demonstraciju raspoloženja. Kažu da je upravo to razlog ogromne popularnosti te ribe čije oči i lice izgledaju „prazno“ i „nezainteresovano“. Otišlo je to baš daleko izgleda, tako da je sada na instagramu novi trend fotografije plišanih igračaka ajkule iz Ikee, sa prvim heštegom ##акулаизикеи.

Naravno, u međuvremenu su dodati i neki drugi te tako danas ima bezbroj postova na društvenim mrežama, a neki su čak napravili i posebne Instagram naloge za svoj plišanog drugara.

Ovoga puta, i sama kompanija za nameštaj imala je drugačiji plan za Blahaj - upravo je postala maskota njene nove globalne kampanje "Igrajmo se". Kompanija u ovo izazovno vreme želi da pokaže kako dom može biti lepo mesto za svakodnevnu igru i porodično okupljanje bez potrebe da se ta razonoda traži negde van.

Naravno, voljeni Blahaj je dobio važnu ulogu u kampanji  - radi sve kao i ljudi.

Želeći da postanu deo ovoga, i klijenti su se pridružili zabavi.

(Telegraf Biznis)