Tviter je tražio opis 2020. u jednoj reči: Lego je odgovorio fotografijom i time sve rekao
Kompanija Tviter je odlučila da za kraj ove turbulentne godine, napravi malu igru na svojoj društvenoj mreži. Tvit je glasio "2020 u jednoj reči", a onda su usledili komentari najvećih svetskih kompanija
Kompanija Tviter je pre nekoliko nedelja, tačnije 3. decembra, na svom profilu stavila post "2020 in one word", odnosno zatražili su da im korisnici ove mreže opišu 2020. u jednoj reči.
Možemo biti saglasni da većina jedva čeka da ova krizna godina prođe, jer ju je maltene od početka pa do samog kraja obeležila pandemija kovida-19, koja se nastavlja još neko vreme i zadire u 2021.
Ipak, treba ostati optimista i zadržati dozu humora, koliko god je to moguće, pa su tako svetske kompanije probale da odgovore kreativno na post s Tvitera.
"Pobedu" odnosi Lego, koji je jednim komentarom sve rekao, tačnije - fotografijom. Naime, oni su postavili fotografiju svog delića, tačnije crvenog pravougaonika i napisali "Ouch", uz emodži stopala. Ko je barem jednom bos zgrazio na neki Lego delić (kockicu), onda mu je jasno kako je to neprijatan osećaj.
Majkrosoft je napisao "404", aludirajući na grešku, tj. HTTP statusni kod, koji znači da stranica putem koje želite da pristupite veb sajtu nije pronađena na njihovom serveru.
Ove dve kompanije su, uz Lexus, dale najzanimljivije odgovore. Iz luksuzne divizije japanskog proizvođača automobila Tojota, odgovorili su u skladu sa svojim interesovanjem.
Postavili su kratak video zapis, na kojem se vidi kako pokazivač nivoa goriva u rezervoaru naglo pada, dok se pali žuta lampica.
Ostali nisu bili tako kreativni, na primer, Zoom je samo napisao "nestabilna", Windows - "delete", Netflix - "zaštooo?", Jutjub - "unsubscribe", a Mesindžer je 2020. opisao u reči "unsend" (nije poslato).
Opišite nam, u komentarima, u jednoj reči kako ste vi doživeli ovu 2020. godinu.
(Telegraf Biznis)