Kuriri i poštari neće da donose robu "na noge": Građani besni, radnici umorni. Ko je u pravu?

Kuriri u poslednje vreme, umesto da sami uruče pošiljku - dolaskom na vrata primaoca, u poštansko sanduče ubacuju izveštaj o navodnom pokušaju dostave, nakon čega paket ostavljaju u najbližoj pošti

Foto: Shutterstock

Ljudi se masovno žale da u poslednje vreme imaju problem s kurirskim službama, tj. da ih niko ne zove pre dostavljanja robe, već je automatski odnese u najbližu poštu.

Na društvenim mrežama ta priča se pronela naročito u doba pandemije, kada su mnogi ljudi svakako sedeli kod kuće po ceo dan, a posebno oni kojima je dodeljen karantin.

Portal NS Uživo je svojevremeno pisao o tom problemu, a onda su im se, nakon objavljenog teksta, javili mnogi sugrađani, ali radnici Pošte, koji kažu da "građani nemaju razumevanje", a za propuste krive Upravu.

Jedna kurirska služba je bila na meti kritika, zbog "nesavesnog poslovanja", odnosno zato što su "građani sami išli po pakete, dok su kuriri otaljavali posao", pisao je tada NS Uživo, a pritom su mušterije uredno plaćale uslugu dostave.

Kuriri, umesto da sami uruče pošiljku - dolaskom na vrata primaoca, u poštansko sanduče ubacuju izveštaj o navodnom pokušaju dostave, nakon čega paket ostavljaju u najbližoj pošti. To za posledicu ima redove i gnev građana zbog gubljenja vremena za uslugu koju su uredno platili.

O tome koliko su ove tvrdnje tačne govori više desetina poruka ljudi koji su se prepoznali i bar jednom našli u ulozi "oštećenog". Kao razlog propusta navode plaćanje ležarine, koja se od nedavno naplaćuje nakon ostavljanja paketa u pošti do trenutka preuzimanja.

Foto: Shutterstock

Onda moraju da plate iznos paketa, troškove dostave i ležarinu. Bilo je i onih koji tvrde da poštari otaljavaju posao, kao i zahteva da im bude "isplaćen novac za vreme provedeno u redu".

Oni koji smatraju da poštari nisu krivi kao razloge navode bezobzirnost Uprave, pandemiju, manjak radne snage i veći obim posla tokom decembra. Radnici Pošte su, između ostalog, ovako reagovali:

"Valjda i radnici Pošte Srbije smeju da se razbole, radimo sa pola kadra, a pola Srbije sedi kod kuće i iz dosade samo naručuju. Dokle bre više, crkli smo, a nimalo razumevanja od vas. Obratite se našim nadležnima, jer to bi i nama pomoglo. Hvala. Umoran radnik Pošte".

Da li ste imali slična iskustva? Pišite nam u komentarima.

Video: Veštačka piletina iz američke laboratorije prvi put je servirana u restoranima

(Telegraf Biznis)