Pandemijski Dan zaljubljenih: Manje večera i izlazaka, ali mnogo više čokolada, pogotovo onih skupih
Skupe, kvalitetne čokolade, pružaju ljudima osećaj normalnosti
Ovog Dana zaljubljenih nisu rezervisani za večere zbog pandemije, ali se parovi nisu odrekli čokolade kao glavnog dela slavlja, ne samo prema partnerima, već i prema porodici.
Više od 85 odsto Amerikanaca kupilo je čokoladu ili bombone zaovogodišnji Dan zaljubljenih.
Potrošnja za ovaj Dan zaljubljenih neminovno je manja nego prethodnih, ali prodaja čokolade, posebno onih skupljih, je skočila, ne samo tokom ovog dana, već i tokom celog toka pandemije.
Tokom protekle 52 nedelje potrošnja čokolade je skočila za oko 5 odsto, dok je potrošnja skupih čokolada skočila duplirana, posebno za Dan zaljubljenih.
- Skupe, kvalitetne čokolade, pružaju ljudima osećaj normalnosti u ovim teškim vremenima - smatraju analitičari.
Poznati brendovi izbacili su kvalitetne čokolade za ovaj praznik namenjene, ne samo parvima, već i deci, kao i starijima. Tako su roditelji mogli da iznenade decu da posebnim pakovanjem omiljenih čokoladica.
- Ljudi ne izlaze mnogo, ali kada izađu do prodavnice, gledaju da to ima smisla, pa kupuju ono u čemu će stvarno uživati - kažu analitičari.
(Telegraf Biznis)