Prva poruka novog direktora: Šta čeka Poštu Srbije?

"Pošta Srbije je moćan, tehničko-tehnološki opremljen i umrežen sistem", naveo je Đorđević

Foto: Marko Jovanović

Zoran Đorđević je juče imenovan za novog direktora Pošta Srbija, a već jutros je stupio na dužnost. Đorđević je zamenio dosadašnju direktorku Miru Petrović koja je na toj funkciji bila pet godina.

Kako je naveo novi direktor, javno preduzeće Pošta Srbije je tokom gotovo dva veka svog postojanja uvek predstavljala jedan od najznačajnijih poslovnih sistema naše države, ne samo zato što raspolaže najvećom infrastrukturnom i logističkom mrežom, koja pokriva celu teritoriju Republike Srbije – već pre svega zbog kvaliteta i dostupnosti usluga koju pruža i korporativne i društvene odgovornosti koju iskazuje u svakom trenutku.

On je i napisao poruku zaposlenima, a mi je prenosimo u celosti:

- Svi zaposleni u JP Pošta Srbije, njih oko 15.000, svojim radom i posvećenošću, odgovornošću i spremnošću za stalnu edukaciju i usvajanje novih znanja, veština i kompetencija, svakodnevno dokazuju da smo lider u oblasti poštanskog saobraćaja i usluga, kao i da smo kredibilan i uspešan poslovni sistem koji je osposobljen da u praksi realizuje i najzahtevnije projekte u svim logističkim i finansijskim uslugama, ali i da smo uvek otvoreni za osvajanje novih tehnologija i primenu inovacija u ovoj oblasti.

Pošta Srbije je moćan, tehničko-tehnološki opremljen i umrežen sistem, sposoban da brzo, kvalitetno i efikasno reaguje na sve promene na tržištu pružanja usluga poštanskog saobraćaja svih vrsta i finansijskih transakcija, kao što je i uvek okrenut konkretnim potrebama svojih korisnika, bez obzira da li se radi o pojedincu, građaninu, velikim privrednim sistemima ili potrebama države i njenih organa.

Кvalitet naših usluga, koji je verifikovan brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima, društvena odgovornost u poslovanju, koju permanentno iskazujemo kroz različite forme aktivnog učešća u akcijama koje imaju širi društveni značaj, stalna briga za zaposlene, za njihov radno-pravni i socijalno-ekonomski status, uz njihovo konstantno usavršavanje i edukovanje – čine nas posebno ponosnim, ali nas, ujedno, i obavezuju da pozitivne poslovne rezultate koje postižemo svakodnevno dodatno unapređujemo i poboljšavamo, na zadovoljstvo svih korisnika naših usluga - napisao je Đorđević.

U Pošti je bilo štrajkova zbog nezadovoljnih radnika, ali su i najavljene nove investicije. Pošta Srbije obeležila je 180. godišnjicu pod sloganom "Okret u budućnost".

Prema podacima, ta kompanija je u 2019. godini ostvarila poslovni dobitak u iznosu od 2,2 milijarde dinara (ukupni prihodi bili su 25,9 milijardi dinara) i pružila 420,4 miliona usluga.

Javni poštanski saobraćaj u Srbiji zvanično je otpočeo otvaranjem prve pošte u Beogradu - 7. juna 1840. godine. Punih 180 godina, Pošta je stub komunikacija u društvu i simbol povezanosti među ljudima.

Video: Kako ubediti mlade ljude da ostanu u Srbiji

(Telegraf Biznis)