U supermarket sa specijalnim kuponom: Kako motivišu kupce da se vakcinišu?
U nekim kompanijama i državama već je postala praksa da poslodavci čak plaćaju jednokratno - one zaposlene koji su pristali da se vakcinišu. Takođe, negde je to uslov, i bez naknade
Svi kupci u jednoj četvrti Pekinga dobijaju od danas kupone sa potrošačkim popustima, ukoliko su vakcinisani protiv kovida.
Deljenjem kupona u vrednosti od 1,23 do oko 4 američka dolara, kineske vlasti pokušavaju da ubrzaju vakcinaciju u kvartu Daksing, u kojem živi oko 1,8 miliona ljudi. Kupone ukupne vrednosti oko 30,7 miliona dolara vakcinisani žitelji Pekinga mogu da iskoriste u obližnjim supermarketima.
Neki građani su izrazili zabrinutost da deljenje kupona, zapravo, umanjuje poverenje građana u vakcinu. U pekinškom kvartu Daksing vakcinisano je više od 73 odsto populacije starije od 18 godina.
U nekim kompanijama i državama već je postala praksa da poslodavci čak plaćaju jednokratno - one zaposlene koji su pristali da se vakcinišu. Takođe, negde je to uslov, i bez naknade.
Pišite nam u komentarima kakav je vaš stav po pitanju ovakvog vida animiranja građana da se vakcinišu, kao i kada je reč o nekoj vrsti "uslovljavanja" na radnom mestu?
(Telegraf Biznis)