Nova reklama poznatog brenda izazvala buru na mreži: Odmah je obrisana, pogledajte i zašto

Nakon što uzme griz poslastice, feminizirani muškarac postaje muževan, sa bradom, kratkom kosom, i odgovara: "Bolje"

Foto: Shutterstock

Poznati brend slatkiša Snickers povukao je kontroverznu TV reklamu u Španiji, jer je žustro kritikovan zbog homofobije.

Reklama u trajanju od 20 sekundi prikazuje dva muškarca u kafiću, pri čemu jedan od dvojice ima roze majicu na sebi, dugu kosu, priča feminizirano i šalje poljupce konobaru.

Takođe se ističe da muškarac koji uzima čokoladicu u reklami od konobara traži "seksi đus sa vitaminima A, B i C". Kelner mu, ipak, nudi Snickers sladoled, dok ga prijatelj pita: "Da li je sada bolje?".

Nakon što uzme griz poslastice, feminizirani muškarac postaje muževan, sa bradom, kratkom kosom, i odgovara: "Bolje".

Ovaj spot prati i dobro poznati slogan brenda: "Kad si gladan nisi sav svoj" ili na španskom: "No eres tu cuando tienes hambre". Video je postao viralan prošle nedelje i proširio se društevnim mrežama, pre svega na Tviteru, a neki su pozivali na bojkot Snickers-a.

Brend, koji je u sastavu američke kompanije Mars, uputio je izvinjenje zbog bilo kakvog "nesporazuma koji je možda izazvan". Snickers Španija je u četvrtak rekao da briše oglas.

Reklama je na društvenim mrežama izazvala talas optužbi da brend vređa homoseksualce. "Sramotno je i za žaljenje što u ovom trenutku postoje kompanije koje nastavljaju da održavaju stereotipe i promovišu homofobiju", tvitovala je Državna federacija lezbejki, gejeva i biseksualaca.

Kritikama se pridružila i španska ministarka za ravnopravnost Irene Montero. "Pitam se kome bi moglo izgledati kao dobra ideja da koristi homofobiju za poslovnu strategiju", napisala je na Tviteru.

Jedan od komentara je glasio i: "Uoči talasa LGBTI-fobije, uključujući napade, pa čak i ubistva, Snickers ne može smisliti bolju ideju od stvaranja smešne reklame koja vam govori da niste svoji ako ste feminizirani".

Foto: Shutterstock

Kako kažu iz kompanije, "u ovoj specifičnoj kampanji cilj je bio na prijateljski i ležeran način preneti poruku o tome kako glad može promeniti vaš karakter; ni u jednom trenutku nije bila namera da se stigmatizuje ili uvredi bilo koja osoba ili grupa".

Podsećamo, sa našeg tržišta je pre nekoliko dana povučen sladoled Snickers, kao i iste poslastice brendova Tviks i M&M.

Pišite nam utiske kako vama deluje ova reklama?

Video: Čokoladna krofna ide u zaborav: Oko 110 evra vam treba da doživite zlaćanu eksploziju u ustima

(Telegraf Biznis)