Sećate se kuća za 1 evro? Imaju novu hit ponudu, možete besplatno tamo da radite. Kako?

Uslov je da imate više od 18 godina, da govorite engleski i italijanski, ili da imate volju da naučite jezik

Foto: Shutterstock

Najpoznatiji sajt za rezervaciju smeštaja, Airbnb, kupio je kuću za 1 evro u Italiji, pretvorivši je u elegantnu trospratnu gradsku vilu.

Sada traži "domaćina", na leto, što je sjajna prilika za sve digitalne nomade koji bi da se upoznaju sa sicilijanskom kulturom.

Priča seže još od vremena kada je malo ruralno selo Sambuka prvi put pokrenulo "kampanju podmlađivanja", 2019. godine. Tačnije, iz projekta se krije ideja da ljudi krenu da naseljavaju opustošeno selo, koje je 2016. proglašeno za najlepše u Italiji.

Dakle, to je već bilo dovoljno da privuče jedan deo stanovništva - priroda, lepota mesta, jeftine kuće. A onda, sa porastom rada na daljinu, sigurno će postojati još veći broj kandidata koji žele da uzmu Airbnb ponudu za jednogodišnji boravak u kući od jednog evra, udaljenoj oko 80 km južno od Palerma.

Na sajtu se navodi da morate da imate "strast prema prirodi, italijanskoj kulturi i da igrate svoju ulogu u renesansi Sambuke". Učesnik će, stoga, morati da pokaže posvećenost domaćinstvu i doprinosu seoskom životu.

Takođe, uslov je da imate više od 18 godina, da govorite engleski i italijanski ili da imate volju da naučite jezik. Onaj kandidat koji bude najuspešniji, može u Sambuku povesti prijatelja, partnera ili porodicu - do dvoje odraslih i dvoje dece.

Datum preseljenja je 30. jun 2022, a takođe je uslov da ostanete u selu najmanje tri uzastopna meseca i da imate privatnu sobu u kući najmanje devet meseci. Naravno, uživaćete u najboljoj spavaćoj sobi i upravljanju imanjem koje su italijanske arhitekte dizajnirale. Ima dosta radnog prostora da ostvarite svoj san o životu digitalnog nomada, i svakako, možete da zadržite svu zaradu Airbnb Host-a.

Ova inicijativa je deo šire posvećenosti podršci ruralnim zajednicama i kulturnom nasleđu u Evropi, kaže Airbnb. Ali, zašto je baš Sambuka mudro rešenje. Sicilija je, naime, postala sve popularnija destinacija tokom pandemije.

U 2019. samo četiri italijanska grada - Rim, Venecija, Milano i Firenca - činila su više od 26 odsto svih putovanja u tu zemlju. Dve godine kasnije, udeo je pao na ispod 17 odsto, kako su Sicilija i druge lokacije napredovale na rang listi, prema nedavnoj studiji. Airbnb kaže da ima za cilj da podrži ovu rastuću potražnju, radeći sa selima kao što je Sambuka, kako bi im pomogao da im vrate nekadašnju slavu.

Video: Da li je ovo budućnost vinogradarstva: Guske i magarci eliminišu korov umesto hebricida

(Telegraf Biznis)