Ako ste korisnik Telenora, šta za vas znači to što je promenio ime u Yettel?
Zvanično predstavljanje novog brenda biće 1. marta
Kompanija Telenor Srbija saopštila je da će od marta nastaviti da posluje pod imenom Jetel (Yettel), kao i da će se promena brenda odvijati u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend Telenor - u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
Generalni direktor kompanije u Srbiji, Majk Mišel, rekao je da će tokom ove godine lansirati nove proizvode i usluge, kao i da žele da i dalje razvijaju poslovanje i srpsko tržište i doprinose privredi i zajednici, kao i da ponude kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu.
Na naše pitanje šta označva im Yettel, u kompaniji objašnjavaju da je reč o internoj odluci i da su ime birali među nekoliko u užem izboru. Žele, kako navode, da ime ubuduće asocira na brend.
Kompanija će promeniti logo i prepoznatljivu boju plave u modernije verzije, i one koje današnje plaftorme bolje čitaju. Vizelni identitet biće promenjen u toku ovde godine, a želja im je da novi izgled komunicira tehnološku i inovativnu dimenziju brenda.
Korisnici su se pitali i da li će se nešto menjati za njih lično, kao i šta će biti sa Mobi bankom.
Naime, kako su nam rekli, period tranzicije pocinje danas, a završiće se do kraja marta, kao i neće zahtevati nikakvu aktivnost korisnika. U martu će svi korisnici dobiti notifikaciju da je potrebno ažuriranje. Aplikacija će se automatski promeniti. Svi postojeći ugovori ostaju validni.
Takođe, što se tiče ugovora sa Mobi bankom ne menja se ništa, sve usluge ostaju iste.
Zvanično predstavljanje novog brenda biće 1. marta.
(Telegraf Biznis)