Calvin Klein u novoj kampanji ima trudnog muškarca: Koliko daleko idu brendovi danas?
"Svaki netolerantni komentar će biti uklonjen, a svi nalozi koji daju izjave mržnje mogu biti blokirani", rekli su iz kompanije
Dan Majki je u zapadnom svetu obeležen 8. maja ove godine, a sam praznik je pomalo ostao u senci aktuelne kampanje brenda Calvin Klein, budući da je u fokusu trudan muškarac.
Ma kako to zvučalo, fotografije govore više od reči, a u pitanju je reklama koja je izazvala burne reakcije na društvenim mrežama i "podelila" korisnike: u setu fotografija iz kampanje transrodni muškarac, sa velikim stomak, pozira sa takođe transrodnim modelom - ženom.
U pitanju su Roberto Bete i Erika.
Ima onih koji podržavaju brend zbog ovog poteza, ali su mnogi rekli "zbogom" Calvin Klein-u, rekli da "više ne kupuju njihove stvari", da su "blokirali brend" i tome slično.
Jedan komentar je glasio: "Hvala vam što prikazujete različite vrste majčinstva".
Kao odgovor na ove reakcije, brend je rekao da "stoji na svom putu, usmerenom ka inkluzivnostu", dodajući da "prihvataju ovu platformu kao inkluzivno okruženje sa poštovanjem individualizma i samoizražavanja".
"U Calvin Klein-u tolerišemo sve osim netolerancije – svaki netolerantni komentar će biti uklonjen, a svi nalozi koji daju izjave mržnje mogu biti blokirani", rekli su iz kompanije.
Kakav je vaš stav o ovome? Pišite nam u komentarima.
(Telegraf Biznis)