Momirović: "Napadnuta" je cela trasa, očekujem da leto 2023. dočekamo bez ogromnih gužvi
Projekat obilaznice oko Beograda sastoji se iz više sektora, ukupne dužine 20,4 kilometara
- Projekti ne smeju da se zaustave, moramo da završimo svaki od ovih auto-puteva koje smo započeli i koje projektujemo, želimo da se fokusiramo isključivo na ekonomski rast, na integraciju regiona i na to da sprovedemo naš program "Srbija 2025", što znači da prosečna plata bude 1.000 evra, a prosečna penzija 500 evra - izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, tokom obilaska radova na
Sektoru 6 obilaznice oko Beograda.
- Jako sam zadovoljan jer ulazimo u samu završnicu građevinskih radova. Polako obilaznicu oko Beograda selimo u istoriju. Ima još mnogo posla da se uradi i mi moramo da se maksimalno mobilišemo kako bi projekat bio završen do marta sledeće godine. Radovi se izvode na svim mostovima, "napadnuta" je cela trasa, a ostala nam je još samo jedna deonica. Posle više od 30 godina, očekujem da sledeće leto više nemamo ogromne gužve kroz centar Beograda - dodao je.
Prema njegovim rečima, "važno je zadržati dinamiku i to da se svi problemi na koje se naiđe efikasno reše". Ministar građevine podseća na izazove koji su postojali tokom izgradnje obilaznice oko Beograda i posebno ističe probleme sa eksproprijacijom.
- Borićemo se koliko možemo da izgradimo svaki od ovih projekata, borimo se da relaksiramo Beograđane od ogromnog tranzitnog saobraćaja kome su više decenija izloženi - izjavio je dalje ministar Momirović i tom prilikom se zahvalio svim akterima koji su uključeni u ovaj projekat, saopštilo je resorno ministarstvo.
Aleksandar Kostadinović, šef projekta i predstavnik JP "Putevi Srbije", istakao je da su svi resursi fokusirani na Sektor 6 obilaznice oko Beograda, i da se koristi lepo vreme da se što više posla uradi.
Projekat obilaznice oko Beograda sastoji se iz više sektora, ukupne dužine 20,4 kilometara. U aprilu prošle godine pušten je u saobraćaj Sektor 4 dužine 7,7 kilometara od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo, dok je Sektor 5 obilaznice oko Beograda, sa tunelom Straževica otvoren za saobraćaj u junu ove godine.
Resorno ministarstvo ovaj projekat realizuje u saradnji sa JP "Putevi Srbije", kineskom kompanijom "Power Construction Corporation of China Ltd" i azerbejdžanskom kompanijom "Azvirt".
(Telegraf Biznis)