Svi bi da ih proizvodnja košta manje, ali to dolazi s cenom: Adidas pao blizu 30%

Kompanija je navela da je prodaja porasla za 4 odsto u drugom kvartalu, ali da je neto prihod iz tekućeg poslovanja opao na 360 miliona evra

Foto: Adidas

Nemački proizvođač sportske opreme Adidas saopštio je danas da je zabeležeio pad operativnog profita od 28 odsto u drugom tromesečju, na 392 miliona evra.

Kako navodi, do toga je došlo zbog obustave poslovanja u Rusiji, rasta cena u lancu dobavljača i kovid mera zatvaranja u Kini i Vijetnamu.

Kompanija je navela da je prodaja porasla za 4,0 odsto u posmatranom kvartalu, ali da je neto prihod iz tekućeg poslovanja opao na 360 miliona evra u odnosu na 387 miliona evra iz istog perioda prošle godine, prenosi Rojters.

Adidas je u julu smanjio poslovne projekcije za 2022, navodeći sporiji oporavak aktivnosti od očekivanog u Kini, i sada predviđa da će prihodi ove godine rasti po srednjoj do visokoj jednocifrenoj stopi.

Podsećamo, ova kompanija je u maju prijavila pad profita od blizu 40 odsto, a za takav rezultat u prvom kvartalu okrivila je lošu prodaju u Kini.

Video: Rat u Ukrajini uticao na inflaciju

(Telegraf Biznis)