Drogerijski lanac dm ovog leta podigao plate od 10 do 21 odsto za više od 1.500 zaposlenih

Kompanija dm drogerie markt je tokom leta ove godine povećala bruto plate za 10 do 21 odsto svim zaposlenima, pokazavši im tako da su oni glavni pokretači uspeha ovog drogerijskog lanca i na taj način im je ujedno zahvalila na predanom radu i angažovanju

Foto: Stefan Đaković

Drogerijski lanac dm je od početka godine tri puta povećao bruto zarade zaposlenima. U januaru su plate povećane za osam odsto, nakon čega su tokom juna i jula plate za 1.500 zaposlenih u svim sektorima povećane od 10 do 21 odsto.

-Svesni vrednosti i uloge svakog našeg zaposlenog u uspehu kompanije, sproveli smo ovu odluku kako bismo im zahvalili na pruženom doprinosu i omogućili dodatnu podršku usled opšteg rasta cena na tržištu. Vođeni sloganom "Posao nadahnut životom", nastavićemo da stvaramo harmonično radno okruženje za naš kolektiv trudeći se da negujemo pozitivne poslovne prakse i služimo kao primer odgovornog poslodavca - istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Raznim mogućnostima kompanija dm drogerie markt nastoji da pruži svojim zaposlenima i njihovim porodicama kvalitetnije uslove života i rada. Neki od radnih podsticaja u dm-u jesu tržišno konkurentne zarade, 13. i 14. plata u toku godine, briga o zdravlju zaposlenih uvođenjem besplatnih sistematskih pregleda, smart working koncept koji pruža mogućnost za rad od kuće, stručna usavršavanja i edukacije zaposlenih, kao i brojne pogodnosti kupovine u dm drogerijama.

Negovanje zajedništva i ovakav odnos prema zaposlenima dm izdvaja od konkurencije, a to potvrđuje i činjenica da je kompanija i ove godine proglašena za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, prema istraživanju "TalentX", koje je sproveo portal Poslovi Infostud. Takođe, lanac dm je tokom protekle godine proglašen i za Najpoželjnijeg poslodavca u oblasti ritejla, u okviru istraživanja preferencija mladih, koje su sproveli Belgrade Youth Fair i Employer Branding Agency.

(Telegraf.rs/PR)