Lidl u Lapovu otvorio novi logistički centar: Domaći somun putuje u Evropu, a tu je i mleko s 4% masti
Lidl Srbija je prisutan u 35 domaćih gradova
Kompanija Lidl iz Nemačke, koja posluje u 31 svetskoj zemlji sa 12.000 prodavnica i više od 200 logističkih centara, danas u srcu Šumadije - u Lapovu, otvara još jedan novi objekat te namene.
Događaju prisustvuje i premijerka Srbije, Ana Brnabić, a objekat se nalazi na adresi Njegoševa bb, Lapovo.
U Srbiji, Lidl je prisutan u 35 gradova i broji 61 prodavnicu.
"Planiranje i izgradnja ovakvog projekta je kompleksno, ali smo sve završili kao jedan tim. Imali smo oko 70 podizvođača", rekli su iz kompanije prilikom otvaranja.
Više od 150 čuvarkuća u prodavnicama
Kako ističu, posebna pažnja se pridavala kvalitetu građevinskog materijala ali i poštovanju principa održivosti.
Tako, na objektu je 10.000 m2 solarnih panela. Podsećaju da kompanija ima više od 150 čuvarkuća, što je rezultat dobre saradnje sa PKS.
"Nudimo svim proizvođačima pomoć prilikom otvaranja novih pogona, kako bi bili u koraku sa evropskim, i da bi zadovoljili najviši nivo koji podrazumeva sertifikat o kvalitetu hrane", naveli su i istakli da 130 domaćih kompanija prodaje svoje proizvode u lancu.
Izdvajaju i Šumadijsko mleko s 4% mlečne masti kao jedinstveno u Srbiji. Takođe, kako je najavljeno, somun iz Lidla Srbija će se izvoziti u Lidlove prodavnice širom Evrope.
Vozači mogu da operu i osuše veš, da se odmore
Kompanija zapošljava više od 3.000 ljudi širom Srbije, a svi imaju jednake uslove. Koliko je briga o zaposlenima prioritet, govori i podatak da je na ulaznoj rampi ovog logističkog centra, posebna prostorija za vozače, gde se mogu odmoriti, ali i oprati i osušiti svoj veš.
Konkretno, u ovom centru je zaposleno više od 250 novih ljudi, najmodernijem u Srbiji, kada je reč o logistici.
- Biti deo jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca pomaže nam da našim potrošačima ponudimo najbolji kvalitet, po uobičajeno niskoj Lidl ceni. Pažljivo odabrani asortiman proizvoda sa stranih tržišta činimo pristupačnim našim sugrađanima, a dodatno, lokalnim dobavljačima nudimo mogućnost da svojim kvalitetnim proizvodima pristupe našoj međunarodnoj mreži - izjavila je svojevremeno rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.
Inače, ovo je drugi logistički centar Lidla u Srbiji. Prvi je bio otvoren u Novoj Pazovi. Vrednost investicije ovog objekta je više od 70 miliona evra.
(Telegraf Biznis)