Izgradili brend na prodaji od vrata do vrata: Posle 76 godina dolaze u prodavnice
Na ovaj način žele da se približe mlađim kupcima koji nisu dobro upoznati sa sistemom direktnog marketinga
Tupperware posude po prvi put od prvog predstavljanja, pre 76 godina, naći će se u lancu prodavnica Target prenosi Cnn.
Kompanija je svoje plastične kutije za hranu, prodavala isključivo na kućnim "Tuperware zabavama", ili preko sajta.
Doduše, bilo je i par limitiranih pilot projekata sa trgovinskim lancima "HomeGoods", "Bed Bath and Beyond", kao i sa "Targetom", sa kojim su i sad ostvarili saradnju.
Izvršni direktor Miguel Fernandez najavio je ulazak u Target putem objave na LinkedIn-u, a vest je ispratilo i junsko lansiranje Tupperware-a na Amazonu.
Sve ovo je deo veće Tupperware strategije da ponovo osmisli brend, sa planovima za razvoj poslovanja kroz višestruke kanale maloprodaje, kao i da svoje proizvode približi mlađim generacijama koje nikada nisu doživele "eru Tupperware kućnih zabava".
Iako će ovaj brend ući na velika vrata u maloprodaju, ipak ne planira da odustane od svog direktnog marketinga.
- Mlađi kupci kojima je manje poznat princip direktne prodaje sada će moći da pronađu naš brend u prodavnicama i na taj način razviju personalizovanu vezu - napisao je izvršni direktor.
- Kupci koji već vole 'Tuperware' zabave, bilo uživo ili preko mreže, će sada takođe moći da preuzmu svoje omiljene kutije za hranu u obližnjoj radnji - zaključio je Fernandez u svojoj objavi.
(Telegraf Biznis)