Oznake za muški i ženski toalet napravile pometnju: "To što vidite nije haljina, kao što svi misle"

Devojke i žene koje se interesuju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku predstavljaju manjinu, ali kako je to u vezi s ovom pričom?

Foto: Shutterstock

Ko bi rekao da će dobro poznate oznake/simboli za muški, odnosno ženski toalet na javnim mestima napraviti ovakvu "pometnju". Ipak, to se desilo kada je jedna američka firma istupila sa zanimljivom kampanjom.

Znak za muški toalet prikazuje muškarca u pantalonama, a znak za ženski toalet - ženu u haljini. Ili smo barem tako mislili do sada. Onda je Axosoft iz Arizone napravio kampanju koja želi da izjednači dva pola u određenim, obično "muškim zanimanjima".

U sklopu kampanje It was never a dress oni otkrivaju da, zapravo, nikada nije bila reč o haljini, već o plaštu, piše Miror. Tania Katan iz Axosofta-a kaže kako se time šalje poruka da i žene mogu biti superheroji.

Koliko je ova teorija tačna - ne znamo, ali je kampanja svakako odjeknula.

"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima, žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno izostavljene. Devojke i žene koje se interesuju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku predstavljaju manjinu", kažu iz američke firme.

Cilj pomenute kampanje je da podstakne diskusije o prihvatanju žena u svim oblastima poslovanja, a ne samo u profesijama koje se smatraju "ženskim". Kažu da se ne radi samo o jednakosti lepšeg pola, već i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta na tržištu - u mnogim branšama.

Video: Daj, ti ćeš sada u doba korone da pokreneš svoj biznis?! Kako je Tamara uspela da lansira brend

(Telegraf Biznis)