Jedan kafić dosetio se kako da dolija "nekulturnim" gostima: Za svaku lepu reč, dobijate popust
Ukoliko uz narudžbinu dodate "molim vas", napitak će vas koštati čak dve funte manje
U žurbi, mnogi gosti zaboravljaju na pristojnost, pa ste tako i vi sigurno nekada prisustvovali sceni kada čovek uđe u kafić, zatraži porudžbinu i jednostavno nakon naplate, ode.
Na plastičnom primeru, to bi izgledalo nekako ovako:
*hirovito otvaranje vrata*
- Hladni nes, mućeni; traži gost bez pozdrava, zatim čeka da konobar pripremi napitak, a na pitanje kako plaća, uzvraća:
- Plaćam karticom; onda neko vreme cupka u mestu, dok terminal pokaže da je kartica odobrena, a kada se to desi, izleće napolje bez pozdrava.
Baš iz ovog razloga, jedan britanski kafić dosetio se načina kako da doskoči svojim gostima i "natera" ih da budu ljubazniji.
Naime, svaka jednostavna, fina reč, umanjuje cenu vašeg traženog napitka. Odnosno, ukoliko uz narudžbinu dodate "molim vas", napitak će vas koštati čak dve funte manje, a ukoliko uz to dodate i "dobar dan", šoljica indijskog čaja stajaće vas svega 1,90 funti. Usaglasićemo se da ovakav princip uopšte nije loš, te ne samo da vam "olakšava" da izustite po koju finu reč, već i čini vaš budžet bogatijim za nekoliko funti. Mnogi su podržali ovakav korak kafića, pa i našalili: - Zdravo, nadam se da imate lep dan. Mogu li da dobijem desi chai molim vas? Besplatan čaj i krofna - napisao je jedan korisnik. Koja je vaša formula za naručivanje? (Telegraf Biznis)