Nemci ispali sa SP, ali Adidas ne gubi nadu: Računa na još tri ekipe i 400 miliona evra

Nemačko udruženje maloprodavaca, HDE, ne deli taj optimizam

Foto: Tanjug/AP

Nemački proizvođač sportske opreme, Adidas, "ostao" je na samo tri od sedam sponzorisanih ekipa na Svetskom fudbalskom prvenstvu u Kataru.

Ipak, gigant ostaje veran svojim prognozama o prodaji tokom turnira, barem prema rečima portparola, koji se oglasio nakon ispadanja reprezentacije Nemačke sa takmičenja.

Adidas i dalje očekuje prodaju od oko 400 miliona evra, povezanu sa SP 2022, i dodaje da je prodaja trenutno veća od one iz 2018, u Rusiji.

Ipak, nemačko udruženje maloprodavaca, HDE, ne deli taj optimizam. "Interes navijača brzo opada bez nemačkih momaka", kažu.

- Iskustvo pokazuje da interes navijača za odeću i druge artikle, povezane sa Svetskim prvenstvom, brzo opada bez nemačke ekipe - kaže Stefan Hertel.

Nemačka je, inače, četvorostruki svetski prvak, a podsećamo vas da je ispala sa Svetskog prvenstva uprkos pobedi nad Kostarikom, u poslednjoj utakmici grupe E.

To je drugo uzastopno ispadanje Nemačke u grupnoj fazi takmičenja, nakon što je na isti način poražena 2018. godine. Fudbalski dresovi nemačke reprezentacije sada se prodaju uz 50 posto popusta na Adidasovoj internet stranici.

Ali, Adidas nose još i momci iz Španije, Argentine i Japana, zemalja koje se i dalje takmiče na SP u Kataru. Shodno tome, čini se da nemački div, ipak, ima čemu da se nada.

Ova kompanija je, inače, jedan od sedam globalnih partnera FIFA-e.

Video: Milomir Ćurčić je bio ime u sportu, sad je preduzetnik: Fudbal kratko traje, s 35 morate dalje

(Telegraf Biznis)