Jovana Uzelac: Mladi su od suštinskog značaja za Nestlé i budućnost društva

Nestlé je nedavno proglašen jednom od rodno najsenzitivnijih kompanija u Srbiji

Jovana Uzelac/ Foto: Promo/ Luka Šarac
  • Možete li nam reći kako ste došli do ove tačke i koje vrednosti vas vode?

Priznanjem "Cvet uspeha za ženu zmaja" kojom je nedavno nagrađena naša kompanija još jednom smo pokazali da negujemo okruženje u kome svi imaju podjednake šanse za uspeh. Ponosno mogu da kažem da u Srbiji uspešno pratimo globalne ciljeve Nestlé grupe i ističemo se sa 63 odsto žena na menadžerskim pozicijama, što je za 20 odsto više od globalnog proseka.

  • U Srbiji, značajnu pažnju posvećujete i mladima. Na koje načine mladi mogu da se profesionalno ostvare sa kompanijom Nestlé?

Globalna inicijativa koja se bavi profesionalnim razvojem mladih se zove "Nestlé Needs YOUth" i to sa dobrim razlogom – oni su od suštinskog značaja za budućnost kako naše kompanije, tako i samog društva. Nadolazeće generacije su vizionari, a mi želimo da im pomognemo da postanu nova generacija lidera i preduzetnika.

Zbog toga svake godine organizujemo Nestlé Letnju školu. Cilj škole je da mladi u njoj upotpune svoja akademska znanja jer u našoj letnjoj školi neposredno uče i dobijaju uvid u različite oblasti poslovanja naše kompanije. Nakon završetka ove škole, studenti dobijaju sertifikate iz oblasti biznisa i e-poslovanja.

Foto: Promo/ Nestle

Kako bismo mladima pružili dodatne prilike, zvanično smo postali deo programa dualnog obrazovanja Privredne komore Srbije, a srednjoškolcima dali mogućnost da usavršavaju konkretne veštine rada uporedo sa školovanjem.

  • Kakvi su budući planovi kompanije na srpskom tržištu? Planirate li nove radne pozicije, s obzirom na to da je druga fabrika u Surčinu trenutno u izgradnji.

Sa kontinuiranim rastom koji beležimo na domaćem tržištu, rastu i naše potrebe za dobrim kadrovima. Otvaranjem novog pogona u Surčinu 2023. godine, Nestlé će u Srbiji zapošljavati više od 800 ljudi.

(Telegraf.rs/PR)