Tviter se hvata za slamku spasa: Platforma navodno ponudila besplatno oglašavanje
Ubeđivanje oglašivača da se vrate je od vitalnog značaja
Od kako je Ilon Mask kupio Tviter, platforma beleži ogroman gubitak oglašivača. I dok isprva milijarder za to nije mario, čini se da ga je titula najvećeg novčanog gubitnika u jednoj godini naterala da promeni mišljenje.
Podsetimo, on je ušao u Ginisovu knjigu rekorda pošto se u 2022. godini njegovo bogatstvo smanjilo za 165 milijarde dolara, što je najveži gubitak ličnog bogatstva, objavila je ova organizacija pozivajući se podatke iz Forbsa.
Kako izveštava novinar The Wall Street Journal-a, Tviter nastoji da vrati oglašivače nudeći im besplatan prostor.
Nedavno, Tviter je ponudio oglašivačima 500.000 dolara u besplatnim reklamama, sve dok potroše najmanje istu sumu.
Kako prenosi enterprenuer, kupci oglasa su rekli da bi se podsticaj mogao koristiti za kupovinu promovisanih tvitova koji se prikazuju tokom nedelje Super Bowl-a, ključnog perioda prodaje za Tviter.
Ubeđivanje oglašivača da se vrate je od vitalnog značaja, s obzirom na to da je većina prihoda Tvitera u 2021. godini, odnosno 5,1 milijardu dolara, došla od reklama.
Podsetimo, oglašivači su napustili Tviter zbog neslaganja sa Maskovom politikom vođenja.
Tviter se nije oglašavao.
(Telegraf Biznis)