Yettelov prvi rođendan: Novi brend PPF Telekom grupe prisutan u Srbiji već godinu dana
Pre tačno godinu dana, PPF Telekom grupa predstavila je Yettel, moderan brend kreiran za tržišta Srbije, Mađarske i Bugarske
Sa željom da smanji negativan uticaj na životnu sredinu, Yettel je usmerio aktivnosti na očuvanje okoline u kojoj živimo i radimo.
Kao 100% Zelena mreža, Yettel koristi isključivo energiju iz obnovljivih izvora. Lansirana je digitalna usluga Eco bonus, čijom aktivacijom korisnici biraju da se u njihovo ime reciklira plastični i papirni otpad. Mapirane su i obeležene šetačke i biciklističke staza širom Srbije u saradnji sa Gorskom službom spasavanja Srbije, koje se nalaze na Yettel aplikaciji pod nazivom Yettel zelene staze. Nastavljen je program reciklaže mobilnih uređaja sa ciljem da se do 2025. godine reciklira najmanje milion mobilnih uređaja.
Pre više od godinu dana, Yettel je lansirao Hipernet, koji obuhvata usluge optičkog interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije. Sa idejom da zaštiti korisnike u onlajn svetu, predstavljeno je rešenje Safe Net. Za sve one koji vole da se informišu o najboljim ponudama i popustima, lansiran je i Yettel Shopping, platforma u okviru koje nekoliko stotina različitih kompanija nudi proizvode i usluge po nižim cenama.
Yettelova korisnička baza porasla je za dva odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok Yettel Aplikacija ima 1,3 miliona jedinstvenih mesečnih korisnika. U narednom periodu, očekuje se nastavak aktivnosti sa ciljem daljeg unapređenje usluge i korisničkog iskustva, i brige o zajednici i ljudima koji je čine.
(Telegraf.rs/PR)