Velika ulaganja i povećana potražnja, a minimalni profit: Šta se dešava sa čuvenim kockicama?
Danski proizvođač je lani otvorio 155 novih brendiranih prodavnica
Proizvođač igračaka Lego zabeležio je porast profita od 3,7 odsto u prethodnoj godini, dok se suočava sa uvećanim troškovima ulaganja u proizvodnju, kako bi zadovoljio rastuću potražnju.
Neto dobit je porasla za 3,7 odsto, na 13,8 milijardi kruna u 2022. godini, dok su troškovi skočili za 22 odsto, a prihodi za 17 procenata - na 64,6 milijardi kruna, prenosi Blumberg.
Danski proizvođač čuvenih kocki je, inače, u vlasništu milijarderske porodice Kirk Kristijansen, a prošle godine je otvorio 155 novih brendiranih prodavnica i povećao proizvodnju u tri od pet fabrika.
Kompanija je saopštila i da su dve nove fabrike u izgradnji - u Vijetnamu i SAD, čime planiraju ubrzana ulaganja u strateške inicijative u narednim godinama.
S druge strane, američki konkurenti Lego kompanije, a to su Mattel i Hesbro, saopštili su kako ne očekuju rast prihoda ove godine.
(Telegraf Biznis)