Tesla se odlučuje na neočekivani potez: Mask je nekada govorio da "mrzi" to
Ipak, nije greh promeniti mišljenje...
Tesla je poznata po tome da nije sklona reklamiranju, odnosno nije se baš tradicionalno oglašavala od kada je lansirana ranih 2000-ih.
Umesto toga, kompanija Ilona Maska se oslonila na preporuku "od usta do usta" zarad promocije svojih vozila. Sada bi se, međutim, stvari mogle promeniti za proizvođača e-automobila.
Tokom poslednjeg sastanka akcionara kompanije, šef Tesle je odgovorio na pitanje publike u vezi sa oglašavanjem: "Probaćemo malo da se reklamiramo, da vidimo kako ide", piše engadget.com.
Očigledno, izvršni direktor Tesle je promenio mišljenje o oglašavanju nakon što je kupio Tviter, koji većinu svog novca zarađuje od reklama.
- Zaista je ironično da Tviter u velikoj meri zavisi od oglašavanja. Evo me, nikada ranije nisam koristio oglašavanje, a sada imam kompaniju koja je veoma zavisna od oglašavanja. Dakle, pretpostavljam da treba da kažem da je oglašavanje sjajno, i da svi to treba da rade - istakao je Ilon Mask.
To će, dakle, biti potpuni preokret u odnosu na prethodni stav direktora, koji je pre nekoliko godina čak rekao da "mrzi oglašavanje i da Tesla koristi novac - koji drugi proizvođači automobila izdvajaju za reklame i preporuke - kako bi napravila sjajan proizvod".
Inače, u svom odgovoru tokom sastanka akcionara, Mask je rekao da Tesla vozila imaju funkcionalnosti i karakteristike za koje većina ljudi ne zna, a koje kompanija objavljuje na svom Tviter nalogu.
(Telegraf Biznis)