Procurile informacije: Zaposleni u Tesli nisu smeli da beleže žalbe klijenata?
Nemačka novinarska kuća dobila je oko 100 gigabajta podataka od Teslinog uzbunjivača u formi najmanje 23.000 datoteka, uključujući i PDF-ove, tabele i mejlove
Hiljade dokumenata, koji su procurili u nemačke novine, ukazuju da je kompanija Tesla primenila politiku koja je obeshrabrila stvaranje pisanog zapisa o žalbama kupaca koje se odnose na ubrzavanje, kočenje i sudare.
Prema pisanju Handelsblatt-a, dobili su oko 100 gigabajta podataka od Teslinog uzbunjivača u formi najmanje 23.000 datoteka, uključujući i PDF-ove, tabele i mejlove.
Curenje uključuje podatke o zaposlenima i klijentima, kao i hiljade pritužbi koje se tiču automobila koji sami ubrzavaju, izveštaje o sudarima i navode o naglom kočenju izazvanom pogrešnim upozorenjima na sudar.
Takođe, procureli podaci navodno ukazuju na to da su zaposleni u Tesli komunicirali samo verbalno o žalbama klijenata, sa instrukcijama da žalbe ne ostavljaju u mejlovima, ili putem glasovnih poruka.
- Nikada nisu slali mejl, sve je bilo verbalno - rekao je jedan izvor za Handelsblatt. On je inače prijavio incident pre dve godine, tvrdeći da je njegov automobil sam ubrzao i zakucao se u stubove.
Većina žalbi, koje se javljaju od 2015. do 2022. godine uključivali su incidente na američkom tlu, sa pojedinim koji dolaze iz Evrope i Azije.
Kompanija nije odmah odgovorila na zahtev Insajdera za komentar.
S druge strane, navodno su u odgovoru Handelsblattu tražili od novinarske kuće da obriše "ukradene" podatke, preteći sudskim akcijama po njih i bivšeg zaposlenog za kojeg smatraju da je odgovaran za curenje informacija.
Federalni regulatori godinama u nazad istražuju probleme u vezi sa Teslinim autonomnim sistemom vožnje i saobraćajnim nezgodama izazvanim drugim tehničkim kvarovima širom Amerike.
Proizvođač automobila je takođe povukao i izdao ažuriranja softvera za milione automobila i kamiona nakon prijavljenih incidenata.
(Telegrfa Biznis)