Toplotni talas utiče na najvećeg proizvođača sladoleda: Da li ga jedete kad je napolju 40 stepeni?
Kompanija smatra da potrošači radije biraju hladno piće nego sladoled
Da li uopšte može biti "previše toplo" za sladoled? Ako pitate najvećeg proizvođača sladoleda na svetu, odgovor je itekako da.
Naime, proizvođač Magnuma i Korneta (Cornetto), Unilever, rekao je u utorak da bi toplotni talas koji trenutno "hara" Evropom zapravo mogao da odvrati potrošače od smrznutog dezerta.
- Kada je previše toplo, ljudi preferiraju da kupe hladno piće umesto sladoleda - rekao je finansijski šef kompanije Grajem Pitkethli.
Unilever rekao je da je prodaja domaćih brendova sladoleda bila "prigušena" u prvih šest meseci ove godine jer su potrošači, pritisnuti inflacijom, smanjili potrošnju koja nije neophodna. Ovaj gigant robe široke potrošnje upravlja petinom globalne prodaje sladoleda, navodi Euromonitor, a prenosi CNN.
Ukupna prodaja sladoleda kompanije porasla je za 5,7% u prvoj polovini godine u vrednosnom smislu, u poređenju sa istim periodom 2022. Rast prodaje bio je podstaknut naglim povećanjem cena čak i kada je količina opala.
Porast cena Unileverovih proizvoda pomogao je kompaniji da poveća prodaju za 9,1% u prvoj polovini, iako je obim neznatno opao.
(Telegraf Biznis)