Nemački "dm" uskoro dobija opasnog rivala: Novi lanac obećava povoljne cene i okreće se porodici

Vreme čitanja: oko 1 min.

Sa ovim izazovim suočiće se i popularni "Rossmann"

Foto: Shutterstock

Trgovinski lanci dm i Rossmann već godinama dominiraju drogerijskim segmentom na nemačkom tržištu, i nalaze se u samom vrhu, bez neke ozbiljne konkurencije, piše magazin Fenix.

Međutim, situacija bi uskoro mogla da se promeni, jer je dolazak na nemačko tržište najavio holandski internetski supermarket Picnic.

U pitanju je, dakle, supermarket koji robu prodaje isključivo onlajn, a poznat je po tome što nudi besplatnu dostavu na kućnu adresu.

Ali, sada su iz Picnic-a najavili dolazak u Nemačku putem saradnje sa raznim velikim supermarketima, što znači da bi se drogerijski asortiman mogao prodavati i u objektima velikih trgovinskih lanaca.

Prema informacijama koje je objavio portal Lebensmittel Zeitunga, Picnic planira da uđe na nemačko tržište do kraja godine.

"Proširujemo Picnic i obećavamo najpovoljnije cene na tržištu - rekao je jedan od osnivača, Joris Beckers. Inače, ciljna grupa ovog lanca je porodica, te se očekuje veliki odaziv kupaca.

Nemački šef Picnica, Frederic Knaudt, navodi kategorije kao što su nega kose i tela, oralna higijena, dezodoransi, i proizvodi za bebe i decu, deterdžente i sredstva za čišćenje - kao artikle na koje će se fokusirati prilikom prodaje.

(Telegraf Biznis)