Rešen problem pošiljki iz inostranstva: Nakon dolaska u Srbiju, paket dobija broj dostupan kupcu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Pošta Srbije i Uprava carina potpisali važan memorandum

Foto: Shutterstock

Pošta Srbije i Uprava carina potpisali su danas Memomorandum o unapređenju poslovne saradnje, koji će rešiti dosadašnje probleme sa prispelim pošiljkama iz inostranstva.

V.d direktora Pošte Srbije, Zoran Đorđević, podsetio je da je, ne tako davno, dato obećanje građanima da će Pošta Srbije pronaći rešenje za robu koja dolazi iz inostranstva, koja se ne evidentira i o kojoj kupci nemaju informacije.

Kako je rekao, naročito postoji problem sa robom koja dolazi iz Kine, za koji se nada da će biti rešen.

Đorđević je istakao da će u narednom periodu, zahvaljujući Organizaciji za međunarodnu saradnju GIZ i Upravi carina, paket nakon dolaska u Srbiju dobiti broj koji će biti dostupan korisnicima, i putem kog će dobiti informaciju da je pošiljka stigla u Srbiju.

On je naglasio da je projekat "od prvog novembra u tesnoj fazi, a od prvog maja u punom kapacitetu".

- Od tog trenutka, Pošta preuzima odgovornost da pošiljka stigne na adresu korisnika - istakao je Đorđević.

Kako je rekao, ovim je rešeno pitanje "gde je pošiljka i da li je stigla".

- Pitanje svih paketa i pisama koje do sada građani nisu mogli da prate pokušaćemo da rešimo. Čim prođe kontrolu, paket će dobiti broj kojim se potvrđuje da je pošiljka stigla u Srbiju, kako ne bi bilo nedoumica. Sve što dođe u Poštu Srbije, proći će kroz kontrolu i biće evidentirano. Pošta će sve pakete i pisma, za koje do sada građani nisu znali da li su ušli u Srbiju, sada rešiti - rekao je Đorđević i naglasio da je u obostranom interesu da pošiljka što brže bude isporučena.

(Telegraf Biznis)