Reciklaža ambalaže u Lidlu: Humanost i ekologija na delu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Humanost i ekologija važne su teme u skoro svim segmentima poslovanja, a o značaju očuvanja prirode i putu ka održivijoj budućnosti raspravlja se skoro podjednako intenzivno na globalnom, kao i lokalnom nivou

Foto: Promo/ Nemanja Djordjevic NETZ Visuals

Ipak, kompanija Lidl Srbija je sa svojim projektom "Dobro se reciklažom vraća" otišla korak dalje, i u svojih 5 prodavnica postavila aparate za reciklažu PET i ALU ambalaže od pića kupljenih u Lidlu. Potrošači za svaku recikliranu ambalažu mogu da dobiju vaučer za umanjenje računa u iznosu od 5 dinara ili da isti iznos doniraju fondaciji "Budi human".

Ekološko-humanitarni projekat "Dobro se reciklažom vraća" pokrenut je sa ciljem testiranja spremnosti potrošača da učestvuju u ekološkim inicijativama, uz dodatnu vrednost koju daje mogućnost doniranja. Na ovaj način prikupljaju se i relevantni podaci sa tržišta Srbije, budući da je ovaj projekat najpribližniji modelu depozitnog sistema kakav se implementira i u pojedinim zemljama Evrope.

U okviru projekta, od prošle godine postavljena su dva aparata za reciklažu - u Novom Sadu i Nišu, a od nedavno su postavljena i dva nova u prodavnicama u Beogradu, na Vidikovcu u ulici Kneza Višeslava 61V i u Borči, na adresi Bratstva i jedinstva 2D.

Foto: Promo/ Nemanja Djordjevic NETZ Visuals

Kompanija Lidl kroz ovaj projekat ne samo da brine o potrošačima i kućnom budžetu, već ih stimuliše da brinu o životnoj sredini i na taj način kreiraju bolju budućnost za sve nas, a prvi utisci potrošača su vrlo pozitivni.

U pilot fazi u kojoj se projekat trenutno nalazi pokazalo se da primena iskustava i rešenja iz Nemačke i drugih zemalja Evropske unije značajno može ubrzati uvođenje koncepta cirkularne ekonomije na tržište Srbije.

(Telegraf.rs/PR)