Sajam turizma od 22. februara, zemlja partner Grčka

Đ. Đ.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Sajam turizma na Beogradskom sajmu od 22. februara, zemlja partner Grčka

Foto: Ustupljene fotografije/Beogradski sajam turizma

Pod sloganom „Avantura počinje ovde!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara u halama 1, 1A i 4 biti održan 45. Međunarodni sajam turizma, a zemlja partner sajma biće Grčka, objavljeno je na sajtu Beogradskog sajma.

Ovaj sajam, kao najposećeniji sajam turizma regiona i šire, kako se navodi, ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u jake pokretače privrednog rasta i razvoja.

Zbog ekskluzivnih sajamskih cena, first minute ponuda i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posetioce već dugi niz godina omiljeni godišnji orjentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Grčka, a očekuje se da će ova saradnja doprineti daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje.

U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubedljivo najtraženije destinacije za građane Srbije koji letuju u inostranstvu, biće prisutni izlagači iz cele zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, do profesionalnih udruženja.

Prvi put na Sajmu turizma nastupiće Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.

Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.

Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.

U halama 1a i 1 nastupiće Garancijski Fond AP Vojvodine i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.

I ove godine svim učesnicima, turističkim agencijama iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namenjen za registraciju kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica.

Registracija omogućava besplatnu promociju kompanijama i kontakte sa ostalim registrovanim članovima, kao i zakazivanje sastanaka tokom sajma sa izlagačima i potencijalno sklapanje dogovora o budućoj saradnji.

Paralelno sa ovim sajmom, pod sloganom „Poslužite se“ u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA-oprema.

Ovaj sajam okupiće brojne domaće i inostrane kompanije iz raznih oblasti u vezi sa ugostiteljskim delatnostima, kao što su proizvodnja, distribucija i prodaja hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opreme za kuhinje, restorane i barove, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.

Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22. do subote 24. februara od 10 do 19 časova a u nedelju 25. februara od 10 do 18 časova.

Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga za automobile 200 dinara po satu.

(Telegraf.rs/Tanjug)