Velika promena za onlajn kupovinu: Sada kupci moraju dva puta da razmisle šta dodaju u "korpu"
Besplatna dostava zapravo i nije besplatna jer ona uključuje logističke troškove i često male trgovce ostavlja u nepovoljnom položaju u poređenju sa njihovim mnogo većim konkurentima
Mnogi trgovci na malo, uključujući H&M, Zaru, J.Crew, pa i Amazon počeli su prilagođavati pravila povrata robe, a razlog tomu su, kako tvrde, niže maloprodajne marže i viši troškovi zaduživanja.
Oni koji danas kupuju putem interneta očekuje brzu, jednostavnu i besplatnu dostavu, ali i brz i besplatan povrat proizvoda s kojim nije zadovoljan.
Čekati na robu čak dva dana, kupcima se čini kao večnost, a kad za dostavu moraju platiti - to smatraju pljačkom, navodi se u obrazloženju.
Zbog toga mnoge prodavnice kupcima naplaćuju vraćanje stvari, skraćuju rokove povrata i odbijaju prihvatiti neke artikle u potpunosti, čime ih žele odvratiti od vraćanja robe, to jest, prisiliti ih da kupljene stvari u trgovine vrate lično. "Amazon Prime" tako sada naplaćuje 130 evra godišnje za "besplatnu" isporuku stvari.
Međutim, besplatna dostava zapravo i nije besplatna jer ona uključuje logističke troškove i često male trgovce ostavlja u nepovoljnom položaju u poređenju sa njihovim mnogo većim konkurentima.
(Telegraf Biznis/Bussines insuder)